Zaro's: Καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελλάδας σε 15 χώρες
Η καμπάνια θα τρέξει στα social media της εταιρείας αλλά και των ξένων συνεργατών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια θα τρέξει στα social media της εταιρείας αλλά και των ξένων συνεργατών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλεί το κοινό να επισκεφθεί και πάλι τα μαγαζιά της εστίασης, με βασικό μήνυμα «Τα λέμε εκεί!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος Σερίφου με τους Συλλόγους Επαγγελματιών και Ενοικιαζομένων διαμερισμάτων και δωματίων ξεκίνησαν μια εκστρατεία για την προώθηση του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβολή μέσω programmatic, Facebook και Instagram
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μελλοντικός μας εαυτός, μας στέλνει μηνύματα αισιοδοξίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτική, digital και outdoor καμπάνια με την υπογραφή της Cream
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα στήριγμα για το τρέξιμο της καθημερινότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γιάννης Λιβέρης και ο Στέλιος Ασηκόπουλος της Αnother Circus μας μιλάνε για το νέο τηλεοπτικό της Stoiximan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε κεντρικό μήνυμα «Praktiker: Αλλάζει το Σπίτι», που μας «αλλάζει» τη διάθεση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ#pausetostartagain
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anytime της Interamerican καλωσορίζει την επόμενη μέρα και το καινούριο ξεκίνημά μας, προσφέροντας έκπτωση στα νέα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σύνθημα το hashtag #MosxomyrizoymeToSpiti δημιουργήθηκε μια σειρά μικρών τηλεοπτικών σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory