MAGIQ DOORZ: Ξεχωριστή καμπάνια για τον Όμιλο Ηρακλής
«Γίνε Νονός»: και δώσε το όνομα που θέλεις σε τρεις φώκιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Γίνε Νονός»: και δώσε το όνομα που θέλεις σε τρεις φώκιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH LeasePlan Hellas επιστρέφει με το διαφημιστικό sequel της καμπάνιας «είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα», εμπιστευόμενη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO αρχηγός του Ολυμπιακού επιστρέφει στα γήπεδα για το νέο spot της διαφημιστικής εταιρείας για τα προϊόντα Moller’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμπραξη του Υπουργείου Τουρισμού, του EOT, της Marketing Greece, και του Steve Vranakis με την Frank & Fame να υπογράφει την δημιουργική ιδέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην D Marinas Hellas υπάγονται οι μαρίνες της Ζέας στην Αττική, των Γουβιών στην Κέρκυρα και της Λευκάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Δεν πετάμε τα φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ "Reignite the Love of Travel" παρουσιάστηκε με ένα film σχεδιασμένο για να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και να ενισχύσει την επιθυμία τους για ταξίδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια θα τρέξει στα social media της εταιρείας αλλά και των ξένων συνεργατών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλεί το κοινό να επισκεφθεί και πάλι τα μαγαζιά της εστίασης, με βασικό μήνυμα «Τα λέμε εκεί!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος Σερίφου με τους Συλλόγους Επαγγελματιών και Ενοικιαζομένων διαμερισμάτων και δωματίων ξεκίνησαν μια εκστρατεία για την προώθηση του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory