H Socialab δημιουργεί καμπάνια για το System Professional
Δίνει συμβουλές και tips, σχετικά με όλες τις ανάγκες και τους τύπους μαλλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνει συμβουλές και tips, σχετικά με όλες τις ανάγκες και τους τύπους μαλλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ#SkipTousDiaxorismous: Ας κρατήσουμε τους διαχωρισμούς μόνο για το πλυντήριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το προνομιακό πρόγραμμα ανταλλαγής "Citroën Comfort Days"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια που ενεργοποίησε και πάλι τους ισχυρούς δεσμούς των τηλεθεατών με το κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία συνεχίζεται η καμπάνια που δημιουργήθηκε από τη MAGNET για το MILNER, με πρωταγωνίστρια τη γνωστή ηθοποιό Ντορέττα Παπαδημητρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια κατά της σπατάλης τροφίμων, αποτελεί μέρος της ευρύτερης κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future, με στόχο τίποτα να μην πάει χαμένο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη στον κόσμο του αυτοκινήτου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα το «Δες την Αγάπη», καλεί το κοινό στην Πλατεία Συντάγματος από τις 11 έως και τις 16 Φεβρουαρίου να δει πέρα από αυτά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσης ανέλαβαν την οργάνωση του β’ σκέλους της τελετής παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην επιτροπή του Tokyo 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα αναλαμβάνει την επόμενη προεδρία της επιτροπής υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης, από το Μάιο έως το Νοέμβριο του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε τo πρώτο video για την επιστροφή του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ντοκιμαντέρ της Cosmote από την Ogilvy, που γνώρισε στους Έλληνες, τους αληθινούς ήρωες της εκπαιδευτικής ρομποτικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory