Νέο spot: «Μένουμε Σπίτι, Βγαίνουμε Νικητές»
Δημιουργημένο από την εταιρεία The Newton's Laboratory με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον Covid-19
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργημένο από την εταιρεία The Newton's Laboratory με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον Covid-19
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνευσμένη από το ίδιο το motto της αλυσίδας, “μοναδικός καφές για μοναδικούς ανθρώπους”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά και από την χρονική μετάθεση της πρεμιέρας της τελευταίας ταινίας James Bond, «No Time to Die».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά 1000 θέσεων υπαίθριας διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Είμαστε πάντα εκεί, μια οικογένεια!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρωταγωνιστής της καμπάνιας μας αποκαλύπτει όλα τα μυστικά της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φράση έχει γίνει ένα από τα trends στο twitter
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Φαίη Αποστολίδου, COO και Γενική ∆ιευθύντρια, και ο Θεοδόσης Παπανικολάου, Chief Creative Officer της BBDO, µαζί µε τον Γιάννη Γαβριηλίδη, Chief Marketing & e commerce Officer, Public-MediaMarkt, µας µιλάνε τόσο για την καινούργια καµπάνια όσο και για τη νέα εποχή της MediaMarkt στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την πρώτη οικογένεια Μονοποικιλιακών Αποσταγμάτων Δεκαράκι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜιλάει για το απαιτητικό αγώνισμα της επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ας κρατήσουμε τους διαχωρισμούς μόνο για το πλυντήριο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory