Kaizen Gaming: Betano & Benfica - Μια ισχυρή και καινοτόμος συνεργασία
Το διεθνές Brand της μεγαλύτερης GameTech εταιρείας στην Ελλάδα ανακοινώνει επίσημα τη χορηγία της Benfica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διεθνές Brand της μεγαλύτερης GameTech εταιρείας στην Ελλάδα ανακοινώνει επίσημα τη χορηγία της Benfica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Τι μπορείς να κάνεις στο δικό σου σπίτι; Ό,τι θέλεις!» είναι το βασικό μήνυμα της καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρόσφατη καμπάνια της Answear με τίτλο «LIFESPIRATION STARTS HERE» (η έμπνευση για τη ζωή ξεκινάει εδώ), παρουσιάζει μοναδικές ηρωίδες που ζουν τη ζωή τους στο έπακρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas με το εμβληματικό Pink Ribbon Bracelet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια «Just Us» εξυμνεί τη δύναμη του «μαζί» όπως την οραματίζεται το εμβληματικό brand της Pepe Jeans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο “In the Name of Coffee"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το brand παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει», την πρώτη που υπογράφει η νέα πλατφόρμα και αποκαλύπτει μια νέα προοπτική για το εμβληματικό λογότυπο της μάρκας, αυτή της «Αγκαλιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τη Foss και την Pop Up
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία ακόμη επιτυχημένη καμπάνια προστίθεται στη συνεργασία της Day6 και της RAVENNA, με θέμα το υψηλό design των επίπλων και φωτιστικών της RAVENNA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια επιβράβευσης Natural Powerz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kαμπάνια για το ανανεωμένο Barricade
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα 360ᵒ καμπάνια για τις Στεγαστικές Λύσεις είναι ήδη στον «αέρα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory