MAGIQ DOORZ & ΛΟΥΞ «πλάι-πλάι» στο χρυσό
Απέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο νέες τηλεοπτικές ταινίες που έρχονται να αφηγηθούν μία νέα πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια για τον εκπαιδευτικό οργανισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μήνυμα “Τομάτα Γκρέκα…γεύση από καλοκαίρι” που τρέχει στα social media της σειράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλεοπτικά σποτ με θέμα τις ευκαιρίες καριέρας των νέων στη ναυτιλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπνεύστηκε, κειμενογράφησε και δημιούργησε, το διαφημιστικό του Φεστιβάλ του Δήμου Μυτιλήνης ¨"Λεσβιακό Καλοκαίρι" 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Euro χωρίς Έλληνες δε γίνεται»... Η καμπάνια που σημάδεψε το Euro2020 έφερε την υπογραφή της 4 Wise Monkeys. Ανέδειξε το ελληνικό στοιχείο αλλά και το προϊόν της Novibet, με φόντο ένα ποδοσφαιρικό γεγονός πρόκληση. Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες της ιδέας και της υλοποίησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H δεύτερη ταινία «Unleash The Bubble» είναι ήδη στον αέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα ταξίδι…γεύσης με τα Elite Crackers Μεσογειακά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μας προ(σ)καλεί στο Pepsi Taste Challenge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπετειακό, corporate τηλεοπτικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μπες στον κύκλο του Νερού με το Κορπή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory