Η Reason to Believe υποστηρίζει την επετειακή καμπάνια του ΟΠΑ
Eπιμελήθηκε την ανάπτυξη του δημιουργικού υλικού στα social media και στο site του ΟΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπιμελήθηκε την ανάπτυξη του δημιουργικού υλικού στα social media και στο site του ΟΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτότυπο media event και ένα θεατρικό έργο, όλα εμπνευσμένα από τη φετινή καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της Wind μιλούν για την νέα καμπάνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα αυτή 360ο συνεργασία ξεκίνησε με τη δημιουργία της digital καμπάνιας «Volotea City Movies»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής της ο Στέφανος Τσιτσιπάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα «Μικρές τιμές και ποιότητα που θες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Interreg “Ελλάδα- Βουλγαρία 2014-2020”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης ανέθεσε την επικοινωνίας της για την κατηγορία των consumer laptop
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι ήδη on air και «τρέχει» με καταχωρήσεις, outdoor, web banners
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα διαφορετικό σποτ με γυρίσματα που πραγματοποιήθηκαν στο μαγευτικό ελληνικό πέλαγος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις #piopolla απ’ όσα φαντάζεσαι. Όπως μια νέα τρυφερή ιστορία αγάπης…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory