Betshop & Soho Square: Οι «παίκτες» μιλούν για την νέα καμπάνια «στο παιχνίδι, είμαστε μαζί»
“Στο παιχνίδι, είμαστε μαζί” δηλώνει το betshop.gr στη νέα του καμπάνια, την οποία δημιούργησε σε συνεργασία με τη Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        “Στο παιχνίδι, είμαστε μαζί” δηλώνει το betshop.gr στη νέα του καμπάνια, την οποία δημιούργησε σε συνεργασία με τη Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Επιτεύχθηκε μείωση κατά 10% του κόστους προσέγγισης νέων πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Οι δύο καμπάνιες θα είναι on-air έως τα μέσα του 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το NBA παρουσίασε σήμερα τη νέα παγκόσμια καμπάνια, η οποία θα ξεκινήσει με την έναρξη των NBA Playoffs 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, στα digital media και τα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Καμπάνια αφιερωμένη ειδικά στα MISKO Oλικής Άλεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        «Τι έχει αξία για σένα;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στόχος η ενίσχυση της αγοραστικής κίνησης και τη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων του κάθε νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Άκης Πετρετζίκης, η Φαίη Σκορδά και ο Αντώνης Ρέμος ενώνουν τις δυνάμεις τους στη νέα διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        H νέα καμπάνια έρχεται να τονίσει σε όλους μας τη σημασία να ζούμε την ζωή μας σε όλες τις εκφάνσεις της, χωρίς πόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η νέα καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ μας καλεί να «Ξεχειλίσουμε από ψυχή», με ένα εμβληματικό τραγούδι και μια δυναμική εικόνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στόχος της καμπάνιας η ανάδειξη της μοναδικής ποιότητας και αισθητικής που χαρακτηρίζουν τα είδη υγιεινής Karag.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory