AXA: Νέα διαφημιστική καμπάνια για την Υγεία
Εστιάζει στην απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕστιάζει στην απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBρίσκεται ήδη στον "αέρα" από την 1η Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜας κάλεσε να αγκαλιάσουμε όλες τις γεύσεις της αγάπης και να καταρρίψουμε τα στερεότυπα στον έρωτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία αινιγματική και άκρως δελεαστική ταινία μικρού μήκους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έχουμε συνηθίσει να την φέρνει στο τραπέζι μας αλλά τώρα την έφερε και στην τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞανά στην πρώτη γραμμή της πρόληψης και της εκπαίδευσης, με νέα καμπάνια για τον σεισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο τηλεοπτικά σποτ «φέρνουν» στην οθόνη δύο μικρές αλλά πραγματικές ιστορίες που συμβαίνουν καθημερινά στα καταστήματά του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δύο νέα τηλεοπτικά spot χρησιμοποιούν την ιδέα του split screen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ευρηματικό σενάριο φέρει την υπογραφή της Pollen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας είναι η ηθοποιός Δανάη Παππά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο slogan της καμπάνιας είναι το «Chocαριστικό!» κλείνοντας το μάτι στον θεατή και προκαλώντας τον να τα δοκιμάσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το εμβληματικό Button-Down πουκάμισο που παραμένει έως σήμερα ένα διαχρονικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory