H διαφήμιση της Gillette διχάζει παγκοσμίως
Οι σύμβουλοι branding τη θεωρούν διαφήμιση που εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σύμβουλοι branding τη θεωρούν διαφήμιση που εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ animation καμπάνια“Giannis Needs Milko” σκαρφάλωσε στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της με την καμπάνια 3600: “Opel. Born in Germany. Made for us all”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH VMLY&R Italy «ταξιδεύει» το ιταλικό brand καφέ σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις ταινίες, τρεις ιστορίες με πρωταγωνιστές καθημερινούς ανθρώπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο project της Choose που ανέβασε τον πήχη για τις καμπάνιες τουριστικής προβολής πολύ ψηλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τα 70 χρόνια από την υπογραφή της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι άνθρωποι της GSK Consumer Healthcare Greece και της Grey Αthens μας μιλούν για τη νέα καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια επικοινωνίας των γιαουρτιών Κρι Κρι, «Στραγγιστό & αγαπημένο» και «Γιαούρτι Αγελάδος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ιδέα της ξεκινάει από τη μεγάλη αλήθεια που κρύβεται μέσα σε κάθε μπουκάλι Dewar’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δώρα τεχνολογίας τρελαίνουν τους Φάνη Λαμπρόπουλο, Θανάση Πασσά και Νικόλα Ράπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory