Stoiximan: Καμπάνια για το υπεύθυνο παιχνίδι
Η εταιρεία λάνσαρε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία λάνσαρε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει στη νέα διαφημιστική καμπάνια με τίτλο, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger γκρουπ, ανακοινώνει ότι η ηθοποιός Zendaya, θα είναι η νέα παγκόσμια TOMMY HILFIGER ambassador για τις γυναικείες συλλογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αίσθηση ελευθερίας του να τα θέλεις και να τα έχεις όλα, προβάλει η νέα καμπάνια της Media Markt με σλόγκαν «Όλοι τα θέλουμε όλα»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kia Motors λανσάρει μία νέα πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια για το νέο ηλεκτρικό crossover Kia e-Niro – με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Robert De Niro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη GOD Re-inventing Communications η νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma της Daikin Hellas με πρωταγωνιστή τον Τάσο Αρνιακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO, σχεδίασε και υλοποίησε τον Σεπτέμβριο την καμπάνια «Vechro goes to the Mall» με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την καμπάνια μόνο εάν είχες χαθεί… θα την έχανες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ) κάνει λόγο για προκλητική δυσφήμιση του ελληνικού κρέατος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της nrg – μετά την εξαγορά της από τη Motor Oil – είναι εδώ και λίγες ημέρες στον αέρα με δύο νέες ταινίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το νέο διαφημιστικό σποτ της ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EasyJet λανσάρει μια νέα καμπάνια που στοχεύει στη συναισθηματική πλευρά των καταναλωτών, ώστε να δημιουργήσει μια ισχυρότερη σύνδεση μαζί τους και να προσφέρει ώθηση στο brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory