Tommy Hilfiger: Καμπάνια Tommy Jeans για το Φθινόπωρο 2018
Το Tommy Hilfiger γκρουπ το οποίο ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για το φθινόπωρο του 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger γκρουπ το οποίο ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για το φθινόπωρο του 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελευταία έκδοση της νέας παγκόσμιας marketing καμπάνιας της Heineken, εστιάζει στις μοναδικές στιγμές που χαρίζει στους φιλάθλους το UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα digital καμπάνια από τη Misko με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Mikel αποκτούν νέο cup, νέο look, νέα εταιρική ταυτότητα και νέα 360ο επικοινωνία και στις 5 ηπείρους με την υπογραφή της Pollen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μεγάλη digital καμπάνια της ΔΩΔΩΝΗ για το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό βρίσκεται ήδη στον αέρα και προσκαλεί το κοινό να ταξιδέψει στη μαγευτική Ήπειρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία καινούργια τηλεοπτικά spots έρχονται να εμπλουτίσουν την ήδη πετυχημένη διαφημιστική εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής με τίτλο «χωρίς “ίσως”, “μπορεί”, “κι ama”».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα κερδισμένο στοίχημα για τη ZeniΘ που βασίζεται στην εμπιστοσύνη, περιγράφει με έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο το καινούριο τηλεοπτικό σποτ της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για την GSK και τη μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο τύπου Β σχεδίασε και υλοποιεί η V+O Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες μέρες μετά την κατάκτηση του πρώτου της πρωταθλήματος στο Grand Slam, η 20χρονη τενίστρια Naomi Osaka, “χρίστηκε” ως η νέα πρέσβειρα της Nissan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της, η γερμανική εταιρεία Liqui Moly που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα ξεκινάει μια παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο και η Rascal έρχονται με τη νέα καμπάνια να κάνουν το back to school κάτι παραπάνω από cool. Το κάνουν... scoooool!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το σύνθημα «Είμαστε Ένα» η νέα καμπάνια του ΑΝΤ1 για τη σεζόν 2018-2019, επιχειρεί να μας ταξιδέψει σε έναν κόσμο γεμάτο χρώματα όπου όλοι και όλα γίνονται… ένα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory