Στην ADMINE η επικοινωνία του Milliouni Κύπρου
Στον αέρα βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος της διαδικτυακής πύλης Milliouni.com, το Online Mall της Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος της διαδικτυακής πύλης Milliouni.com, το Online Mall της Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adidas έκλεισε τη μεγάλη καμπάνια που "έτρεξε" για το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, με ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO οίκος Calvin Klein Inc., θυγατρική εταιρεία της PVH Corp. και της Calvin Klein Fragrances, που αποτελεί μέρος της Coty Inc., παρουσίασε τη νέα παγκόσμια έντυπη διαφημιστική καμπάνια για το νέο άρωμα CALVIN KLEIN WOMEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική ταινία δημιούργησε η OgilvyOne για το Nescafé Frappé, συνεχίζοντας την καμπάνια «Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank&Fame «γράφει ιστορία» με την Ελληνική Τράπεζα στην Κύπρο, έχοντας αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση της μεγάλης 360 εκστρατείας της, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα καμπάνια του το Deree δείχνει ότι το μέλλον δεν είναι κάτι το αόριστο, άπιαστο, αφηρημένο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, το digital-first advertising agency, χτίζει αναμνήσεις για τη LEGO στην Ελλάδα και μαζί χτίζει και το δικό της ιστορικό από πετυχημένες καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα είναι ήδη είναι η νέα 360 καμπάνια των Cream Crackers Παπαδοπούλου από τη SOHO SQUARE ATHENS, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BBDO εμπνεύστηκε και δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ της Crystal Pure, της νέας, 10πλής απόσταξης βότκας από τη SERKOVA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Evian αποφάσισε να βάλει τέλος στην πασίγνωστη καμπάνια "Babies", τουλάχιστον στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, εκεί που προβαλλόταν με διάφορα διαφημιστικά από το 2009.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανατρεπτική ενέργεια, ένα ραντεβού στα «τυφλά» κάτω από τον ζεστό ήλιο σου δίνει αυτό το καλοκαίρι το Ούζο Πλωμαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Athens δημιούργησε για το ACT, το Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, μια digital καμπάνια με ένα πολύ δυνατό και αιχμηρό μήνυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory