Ogilvy: Νέα καμπάνια για τη Lacta Oreo
Κατακλύζει τα social media με καταιγιστικά crossover episodes
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατακλύζει τα social media με καταιγιστικά crossover episodes
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να ακουστούν τα Χριστούγεννα ακόμα πιο δυνατά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλεί όλους τους φοιτητές να... ζήσουν φασούλα σαν τη Σούλα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤουλάχιστον πέντε! Αυτή θα ήταν η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου, αν κρίνουμε από τη σοδειά του 2023, που βρήκε την Another Circus να έχει παράξει πολλές και διαφορετικές καμπάνιες αθλητικών χορηγιών για τις ομάδες και τους αθλητές της Betano και της Stoiximan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...και βασικά γιατί νιώθω καλά με τη ΔΕΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ14 παρουσιάστριες στέλνουν το δικό τους μήνυμα σε γυναίκες που χρειάζονται βοήθεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Ένας υπερήρωας για το σπίτι σας"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την πρωτοβουλία Brave Together
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα “Δίπλα σε κάθε αόρατο άνθρωπο”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί, είμαστε πιο δυνατοί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την online πλατφόρμα SuperFans League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το βλέμμα στο ΑΥΡΙΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory