
Γυρίζει σελίδα η καμπάνια των ΔΑΑ και Marketing Greece
Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από το κίνημα #PerfectNever, μια γυναίκα-πηγή έμπνευσης για ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο δείχνει ότι η ομορφιά βρίσκεται στις ατέλειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola στην Ελλάδα, ενώνει τις δυνάμεις της με το What’s Up για μια σημαντική προωθητική ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ψηφιακή καμπάνια “Share the Sunshine”, μοιράζει την ελληνική λιακάδα σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δρόμο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, η Coca Cola παρουσιάζει μια νέα καμπάνια, που υπογράφει η Ogilvy & Mather Brazil
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την DigitalWise η νέα καμπάνια Wave Up Hellas εκ μέρους του Noxzema, Επίσημου Χορηγού της Εθνικής Ομάδας Υδατοσφαίρισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις νέες ταινίες και τρία ραδιοφωνικά για το «ZESTO» των EVEREST από την Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑν ο Dean Martin τραγουδούσε τη γεύση με ναπολιτάνικη χροιά, το Τhat’s Αmore θα ήταν Τhat’s Adoro!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογράφει η Opperman Weiss την ενέργεια που περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτς, design packaging, social στοιχεία και άλλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της Weber Shandwick / McCann Athens και σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής TOPCUT MODIANO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις αμέτρητες ιστορίες του Nissan Qashqai παρουσιάζει η νέα καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική καμπάνια για το 11811 του Χρυσού Οδηγού με πρωταγωνιστή τον Μάρκο Σεφερλή και την υπογραφή της About:.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory