McV&H: Νέα καμπάνια Κατσέλης Διπλοζυμωτό
Στο ευρηματικό σποτ πρωταγωνιστούν εφτά γυναίκες που ενσαρκώνουν τις ημέρες της εβδομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ευρηματικό σποτ πρωταγωνιστούν εφτά γυναίκες που ενσαρκώνουν τις ημέρες της εβδομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Ogilvy υποστηρίζει πως ακόμα και εκείνοι που κάνουν τις πιο κακές επιλογές δεν μπορούν να κάνουν κακή επιλογή στο ανανεωμένο What’s Up DIY.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «πάω τράπεζα» αλλάζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYλοποίηση ενημερωτικής καμπάνιας σε τρίτες χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα, 360 καμπάνια αξιοποιεί όλα τα μέσα τόσο σε above όσο και σε digital περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο τηλεοπτικά σποτ με τον "Soccer Dummy" και τον "Black Jack"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνίστριά της είναι και πάλι η Ελένη Φουρέιρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια λογαριασμό της Stop The Traffik στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της Wunderman Thompson
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan συγχαίρει τους πρωταθλητές της και ανακοινώνει τη συνέχιση της στήριξης στη γενναία προσπάθεια των αθλητών της για την επόμενη Ολυμπιάδα στο Παρίσι το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ5 social media videos αποτυπώνουν και προβάλλουν ξεχωριστά στοιχεία της ταυτότητας της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καθημερινότητα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης, όπως αποδεικνύεται στη νέα καμπάνια της Ogilvy για την ΙΚΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory