Solid Havas: Νέα καμπάνια για τη La Roche-Posay
Mε πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σποτ έγινε με τη συνεργασία της Eye Q Creative media productions και της Guru Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το μήνυμα “Σπάσε τη σιωπή”, αφιερωμένο στην παγκόσμια ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Balenciaga αποφάσισε να αποσύρει την διαφημιστική καμπάνια, ενώ ζήτησε συγγνώμη μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πηγή έμπνευσης το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίασε και υλοποίησε μια καμπάνια που έχει σαν στόχο το awareness και την ευαισθητοποίηση του κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την ομάδα της Madinad.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας μάς μιλούν για τις σημαντικότερες προκλήσεις που είχαν να αντιμετωπίσουν και πώς προέκυψε το τελικό αποτέλεσμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φρενίτιδα έχει προκαλέσει η συνάντηση των αιώνιων αντιπάλων Lionel Messi και Cristiano Ronaldo ως αντίπαλοι πάνω σε μια βαλίτσα Louis Vuitton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα « H θεραπευτική δύναμη του αγγίγματος » και πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια με τίτλο «Έμπνευση» συνοδεύεται από το slogan “Η Ελλάδα προχωράει στη νέα εποχή” και το #TransformingGReece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory