GiANT Heart: Νέα καμπάνια Novibet με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Δίνουν “χώρο” στα όνειρα των παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνουν “χώρο” στα όνειρα των παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικό spot με «παραμυθένια» ατμόσφαιρα, tactical spot, digital υλικά, pop και outdoor
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εμβληματικό ιταλικό ποτό παρουσίασε, την μικρού μήκους ταινία «Fellini Forward», στο 78ο Διεθνές Φεστιβάλ Βενετίας και η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω της πλατφόρμας Cinobo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTρέχει σε τηλεοπτικά και digital μέσα, ενώ προβλήθηκε και σε επιλεγμένες αίθουσες των κινηματογράφων Village της Αττικής, στην ταινία James Bond, No Time To Die.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για τις λύσεις leasing της LeasePlan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης ταινίας πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα, όπου λαμπεροί καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ξεδιψάσουν με μια δροσιστική Heineken.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ανατρεπτική επικοινωνία για το παραδοσιακό, τετράμηνης ωρίμανσης τυρί της ΦΑΓΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει την επικοινωνία του portfolio των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory