BBDO: Nέα καμπάνια για την Elbisco
Ένα ταξίδι…γεύσης με τα Elite Crackers Μεσογειακά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ταξίδι…γεύσης με τα Elite Crackers Μεσογειακά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Σκαρμούτσος μας προ(σ)καλεί στο Pepsi Taste Challenge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπετειακό, corporate τηλεοπτικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μπες στον κύκλο του Νερού με το Κορπή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μπύρα Λέων επαναλανσάρεται στην κυπριακή αγορά με καινούργια εμφάνιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα #FUTUREPROOF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γαλλία πρωτοτυπεί με μια καμπάνια που καλεί τους νέους να εμβολιαστούν για να.. ερωτευθούν ξανά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια καμπάνια που… θα μείνει πάντα νέα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞαναζωντανεύει μια ιστορία αντάμωσής, 7 χρόνια μετά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό, χωρίς λακτόζη από 100% ελληνικό, φρέσκο αγελαδινό γάλα με το σχετικό spot να υπογράφει η ΒΒDO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Kάνουν το καλοκαίρι σου να μετράει"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι των δύο εταιρειών μίλησαν στο adbusiness για τη νέα καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory