Publicis: Νέα καμπάνια για την L’Oréal και το Garnier Color Sensation με τη Βάσω Λασκαράκη
Η integrated καμπάνια είναι ήδη στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η integrated καμπάνια είναι ήδη στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη καμπάνια στη μεγαλύτερη πλατφόρμα Metaverse στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H διαφημιστική αναλαμβάνει την global επικοινωνία του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάζει τρεις διαφορετικούς πρωταγωνιστές, που μοιράζονται στιγμές από την καθημερινότητα τους μαζί με El Sabor
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βασικό μήνυμα της καμπάνιας «ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια παρουσιάζει το μοντέλο «Navitimer» με το Γ. Αντετοκούνμπο, ως το νεότερο Squad Member της ελβετικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το συλλεκτικό ρολόι έρχεται να προστεθεί στην αγαπημένη συλλογή Superocean Heritage για να κλέψει τις εντυπώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια #PublicHome φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
"Τρέχει" ήδη στην τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory