Black Pencil: Νέα digital καμπάνια για τo IPERESPRESSO illy
«Φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Δεν χρειάζονται κανόνες για να κάνουμε τη σωστή κίνηση, αρκεί η συνείδησή μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙωαννίδης, Κοντιζάς και Κουτσόπουλος βάζουν τη δικιά τους σφραγίδα στο spot
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο «Μαζί κάνουμε την αγάπη γεύση»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas προάγει περήφανα την ελληνικότητα και συμμετέχει στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα απέσπασε το 2nd Prize in Tourism Destinations - Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διεθνής πρωτοβουλία στοχεύει στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου οι γυναίκες έχουν την υποστήριξη και τις ευκαιρίες να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BMW Group Hellas παρουσιάζει διαδικτυακά την BMW iX3 στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή διαδικτυακή επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνίστρια τη γνωστή ηθοποιό Έλλη Τρίγγου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα επικοινωνία της Orange Advertising για την Exalco με πρωταγωνιστή τον Αντώνη Σρόιτερ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της σύμπραξης This is Athens & Partners έξι βίντεο με την υπογραφή της ελληνικής πρωτεύουσας «ταξιδεύουν» στο εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory