Novibet: Στηρίζουμε το παιχνίδι χωρίς οπαδική βία
Πρώτος σταθμός ένα διευρυμένο πρόγραμμα αιμοδοσίας σε συμβολικά σημεία της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτος σταθμός ένα διευρυμένο πρόγραμμα αιμοδοσίας σε συμβολικά σημεία της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια υπογραμμίζει τον ρόλο του What’s Up ως κάποιου που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των χρηστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι συντελεστές της καμπάνιας για τα νέα CU OPEN Buttons μιλούν για τις προκλήσεις του project
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαφορετικότητα αποτελεί βασικό θέμα της πρωτοβουλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή των τηλεοπτικών spots έκανε η AVION FILMS, σε σκηνοθεσία του Χρήστου Κανάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λυμπερόπουλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας μιλούν στο adbusiness για την ξεχωριστή πρόκληση της απαιτητικής αυτής παραγωγής, η οποία όμως στο τέλος τους δικαίωσε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H σύνδεση έγινε με παιχνίδια όπως Dirt Trackin’ Sprint Cars, Mad Skills Motocross 3, Mr Bean Racing, Touchgrind BMX 2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι είναι καλύτερο από τα weekends; Τα greekends φυσικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την παραγωγή μίας σειράς βίντεο που θα προβάλουν τη φυσική ομορφιά και την πεμπτουσία των ελληνικών νησιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναδεικνύει τη μάρκα ως την κορυφαία επιλογή σε επίπεδο ποιότητας προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Nέα σειρά τριών αυτοτελών επεισοδίων σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη και σενάριο της Μυρτώ Κοντοβά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory