Kevin+Marshall: Καμπάνια 360o για τον Όμιλο Γράψα
Με πρωταγωνιστή και Brand ambassador τον ηθοποιό Γιάννη Τσιμιτσέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωταγωνιστή και Brand ambassador τον ηθοποιό Γιάννη Τσιμιτσέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πράσινο δίκτυο που παίρνει ενέργεια από τον ήλιο στο νησί της Αμμουλιανής και δίνει 100% πράσινη ενέργεια στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με βασικό μήνυμα «Αρχίζει το ματς», η Novibet μας συστήνει τη νέα καμπάνια της, την οποία συναντάμε σε τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, digital και social media περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μοναδική καμπάνια της Λουξ, «πλάι-πλάι», που της χάρισε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία, είναι αφιερωμένη στα 70 χρόνια πορείας και ιστορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Nέο τηλεοπτικό spot με ιδιότυπο χιούμορ και αντίστοιχη σκηνοθετική προσέγγιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια σειρά mini διαδικτυακών μαθημάτων με τον Χάρη Ρώμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
3 πρωταθλητές «από το σκοτάδι στο φως»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα τρέξει και στα digital και social κανάλια όπως Facebook, Instagram και YouTube
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκυο, η Stoiximan γιορτάζει και τιμά τους αθλητές της μέσα από το νέο της τηλεοπτικό σποτ με το μήνυμα «Μια χώρα με το βλέμμα ψηλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο νέες τηλεοπτικές ταινίες που έρχονται να αφηγηθούν μία νέα πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory