Lidl Ελλάς: Αφιερωμένη στους εργαζόμενούς της η νέα καμπάνια
Κάθε ένας από τους περισσότερους από 6.000 εργαζομένους της Lidl Ελλάς αξίζει ένα μεγάλο «ευχαριστώ». Όχι μόνο με λόγια, αλλά και με πράξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε ένας από τους περισσότερους από 6.000 εργαζομένους της Lidl Ελλάς αξίζει ένα μεγάλο «ευχαριστώ». Όχι μόνο με λόγια, αλλά και με πράξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coca-Cola τοποθετεί δίπλα στο εμβληματικό λογότυπο της συσκευασίας της εμπνευσμένα μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας για το 2021, μέσα από τη νέα καμπάνια ”Open To Better”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνέλαβε τον δημιουργικό σχεδιασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aπο τον σκηνοθέτη Θωμά Χρυσοχοΐδη, με μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unlimited Creativity εμπνεύστηκε και υλοποίησε την πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της Ελληνικής Ένωσης Αλουμινίου, με τίτλο «Η καλύτερη επένδυση, για ένα καλύτερο σπίτι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια λαχταριστή διαφημιστική καμπάνια αφιερωμένη στα αγαπημένα μας πρωινά με Quaker από την BBDO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η ενημέρωση των κηδεμόνων σκύλων για την στείρωση των κατοικίδιών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Λουξ παρουσιάζει την εορταστική καμπάνια της θέλοντας να μοιραστεί με το κοινό το πιο δυνατό και αισιόδοξο μήνυμα εστιάζοντας στις καλές στιγμές του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια δίνει στο κοινό την ευκαιρία να εκφράσει το πώς αισθάνθηκε αυτή τη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, με βάση την τροφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τα μέτρα του Covid-19 δεν εξαιρείται κανείς, ούτε ο ίδιος ο Άη Βασίλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκλεπτυσμένα brands και διακεκριμένοι συνεργάτες ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια ψηφιακή καμπάνια προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory