Music 89,2: Νέα καμπάνια «Ποοολύ Μπροστά»
Ο Music 89,2 επιστρέφει ανανεωμένος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Music 89,2 επιστρέφει ανανεωμένος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασισμένη στο σλόγκαν «Give them something epic to talk about».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια, διάρκειας 12 μηνών, επεκτείνεται σε περισσότερα προϊόντα και αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία με έναν ευρηματικό τρόπο, συνδέει τον σημαντικό ρόλο των τεχνικών του EKO Acropolis Rally, με την τεχνική υποστήριξη που προσφέρουν οι K+ experts
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα θετικό μήνυμα για την φροντίδα της υγείας μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δυνατή εμπειρία των παικτών αποτυπώνεται με έναν οπτικά εκρηκτικό τρόπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOgilvy και AEGEAN κάνουν την Ελλάδα μία ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμπνευση το Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την έναρξη της σχολικής χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH δύναμη της φιλίας είναι η κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας κοινωνικής υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη συλλογή leads
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory