Επτά στις δέκα καμπάνιες αποτυγχάνουν να προσφέρουν ουσιαστικό ROI
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στα Cannes Lions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στα Cannes Lions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια του Dove θέλει να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς με τη βοήθεια της Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ρόλο πρωταγωνιστή ο Βασίλης Μπισμπίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FINISH και ο αγαπημένος σεφ, καλούν το κοινό να αλλάξει συνήθειες και να υιοθετήσει νέες καθημερινές τακτικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σκηνοθεσία και η παραγωγή είναι του Γιάννη Παπαδάκου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία δημιουργική ιδέα της Scarlet Agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά Bariésun αποτελεί μία καινοτομία της Uriage.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι βασικοί συντελεστές της νέας καμπάνιας μίλησαν στο adbusiness για την εστίαση του διαφημιστικού στην Gen Z
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι μια 360 καμπάνια μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Νερά Μακεδονίας δεν είναι απλά ένα μπουκάλι νερό, είναι πολλά παραπάνω
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Filmiki
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο love story του πορτοκαλιού με το νερό δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις ανθρώπινες ιστορίες αγάπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory