BAAS DIGITAL: Νέα ψηφιακή καμπάνια για την Sparc Technologies
Η καμπάνια αναδεικνύει την τεχνογνωσία της εταιρείας στη δημιουργία motion graphics
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια αναδεικνύει την τεχνογνωσία της εταιρείας στη δημιουργία motion graphics
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ταινία είναι παραγωγή της Picky Productions, το post production έγινε από την DVSDesign και το sound design από την Bounce Music Sound Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για το ρεκόρ αφίξεων τουριστών όλο το 2022 χάρη στις 12μηνες καμπάνιες του ΕΟΤ αλλά και για το νέο γραφείο στη Μελβούρνη μίλησε σε συνέντευξή του, ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα με τηλεοπτικό σποτ άλλα και με προβολή στα Digital και Social Media Μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Στον αέρα» από τις αρχές του χρόνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με slogan “Όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις…”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το What’s Up ήρθε να δώσει σε όλους τους φοιτητές δωρεάν data, για όσο χρόνο εκείνοι παραμένουν στη σχολή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δημιουργική ιδέα προέκυψε από μια σακούλα Lidl και την εμπειρία του να ψωνίζεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε σκηνές από καθημερινά, μικρά ή μεγάλα, κατορθώματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ανατρεπτικό χιούμορ και κεντρικό μήνυμα "Just Can't Get Enough!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δημιουργικό concept υπογράφει η Prodigi ενώ την παραγωγή η Takes 2 Production House
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα υλοποιηθεί σε Ελλάδα, ΗΠΑ και Καναδά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory