Ούζο Πλωμαρίου: Νέο τηλεοπτικό σποτ "Πόσα καλοκαίρια κρύβει μέσα του ο χειμώνας;"
To αγαπημένο απόσταγμα μας καλεί να απολαύσουμε κάθε ηλιόλουστη χειμωνιάτικη μέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To αγαπημένο απόσταγμα μας καλεί να απολαύσουμε κάθε ηλιόλουστη χειμωνιάτικη μέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια ευαισθητοποίησης που φέρνει στο προσκήνιο μια σοκαριστική έρευνα για τα μικροπλαστικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O κόσμος κερδίζει περισσότερο μέσα από το κινητό του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επικοινωνία βασίζεται στο δηµιουργικό εύρηµα της Κυριακής, η οποία είναι η µέρα που αφιερώνουµε στον εαυτό µας, στην οικογένειά µας και σε όλα όσα µας ευχαριστούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια πλαισιώνεται και από ραδιοφωνικό, in-store υλικά, out of home.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια λανσαρίστηκε σε 10 σημεία της πόλης με 14.420 επαναλήψεις, αναδεικνύοντας την ευρεία γκάμα προϊόντων της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποστηρίζοντας μεγάλα έργα σε όλους τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας, στηρίζουμε κάθε μπροστά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
“Δες το ντε!” είναι το moto της νέας καμπάνιας του GIVMED.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις του κοσμήματος θα διατεθούν για τη δημιουργία Πολυχώρου της Π.Ε.Α.Ν.Δ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις οθόνες των σταθμών του Μετρό προβάλλονται τα τρία θεματικά βίντεο της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα υγιές παιδί είναι η πιο βιώσιμη επένδυση της κοινωνίας στο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σποτ και η ραδιοφωνική προσαρμογή του, με το tagline «Ένα βήμα μπροστά», αποτελούν το ντεμπούτο της Calda Energy στους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς δέκτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory