ADMINE: Nέα καμπάνια για την αθλητική χορηγία ΗΡΩΝ
3 πρωταθλητές «από το σκοτάδι στο φως»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3 πρωταθλητές «από το σκοτάδι στο φως»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τρέξει και στα digital και social κανάλια όπως Facebook, Instagram και YouTube
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες μέρες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκυο, η Stoiximan γιορτάζει και τιμά τους αθλητές της μέσα από το νέο της τηλεοπτικό σποτ με το μήνυμα «Μια χώρα με το βλέμμα ψηλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέσπασαν το πρώτο βραβείο της κατηγορίας «SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN» στα Retailbusiness Awards για την καμπάνια #70yearsloux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο νέες τηλεοπτικές ταινίες που έρχονται να αφηγηθούν μία νέα πραγματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για τον εκπαιδευτικό οργανισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μήνυμα “Τομάτα Γκρέκα…γεύση από καλοκαίρι” που τρέχει στα social media της σειράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικά σποτ με θέμα τις ευκαιρίες καριέρας των νέων στη ναυτιλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνεύστηκε, κειμενογράφησε και δημιούργησε, το διαφημιστικό του Φεστιβάλ του Δήμου Μυτιλήνης ¨"Λεσβιακό Καλοκαίρι" 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Euro χωρίς Έλληνες δε γίνεται»... Η καμπάνια που σημάδεψε το Euro2020 έφερε την υπογραφή της 4 Wise Monkeys. Ανέδειξε το ελληνικό στοιχείο αλλά και το προϊόν της Novibet, με φόντο ένα ποδοσφαιρικό γεγονός πρόκληση. Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες της ιδέας και της υλοποίησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH δεύτερη ταινία «Unleash The Bubble» είναι ήδη στον αέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory