Disney: Λανσάρει το τελευταίο μέρος της τριλογίας Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων
Για την υποστήριξη του Make-A-Wish®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την υποστήριξη του Make-A-Wish®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μότο «Κανείς δεν είναι σαν εσένα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2022, που ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To λανσάρισμα της εταιρείας Zωγράφος «τρέχει» σε πανελλαδικά τηλεοπτικά κανάλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια χτίστηκε βασισμένη σε BTL & ATL ενέργειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tαξίδι στους παγετώνες της Ελβετίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τοποθετεί το φαρμακείο ως τον απόλυτο προορισμό συμβουλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρία διαφορετικά TV spots γυρισμένα στις πιο γραφικές τοποθεσίες της Λισσαβόνας και του Πόρτο, με 360º εφαρμογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια τρέχει ήδη στην τηλεόραση και την παραγωγή επιμελήθηκε η Bezier Animation Studio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απώτερος στόχος ήταν η ενίσχυση του awareness, αξιοποιώντας non-intrusive video και image formats.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με λογική ASMR ξεδιπλώνεται σε Social Media, Web TV, YouTube και Advertorials.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory