MullenLowe Athens: Νέο τηλεοπτικό σποτ για το ΗΠΕΙΡΟΣ Οικογενειακό Ελαφρύ
Ήδη στον αέρα η νέα καμπάνια
Ήδη στον αέρα η νέα καμπάνια
Κοινή πρωτοβουλία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από την ανακύκλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To spot είναι μία παραγωγή της WCA Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωταγωνιστή τον Κάρολ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια καμπάνια-αντίδραση σε ένα ακραίο κοινωνικό γεγονός. Μια επικοινωνία που έπρεπε να κινηθεί ανάμεσα σε πολύ λεπτές και ευαίσθητες γραμμές. Μια ιδέα που υλοποιήθηκε γρήγορα και σε όλα τα μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο "Love what you love"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα τηλεοπτικά σποτ επιμελήθηκε η Takes 2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συστήνει στο κοινό το METAXA Amber Hour
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα γυρίσματα έλαβαν χώρα σε μία υπέροχη εξοχική κατοικία στην Ανάβυσσο με minimal διακόσμηση και μαγευτική θέα στη θάλασσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως μέρος της πρωτοβουλίας «EU in my region»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι άνθρωποι της Soho Square και της Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. µίλησαν στο adbusiness για την καµπάνια µε την οποία η εταιρεία λέει ένα µεγάλο «ευχαριστώ» για την αγάπη που έχει εισπράξει από την ελληνική οικογένεια όλα αυτά τα 100 χρόνια και µας εξηγούν πώς δηµιουργήθηκε η τρίλεπτη ταινία που βασιζόµενη στο story telling, κατόρθωσε να κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγµή της προβολής της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την Veesion
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory