 
            
            
        Α3 ® Resizing Ideas: Δημιούργησε το τηλεοπτικό σποτ της Personal Security
Το concept της ταινίας βασίστηκε στα δελφίνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το concept της ταινίας βασίστηκε στα δελφίνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Dolce & Gabbana όρισε τη Havas Media Group παγκόσμιο συνεργάτη της για το media planning & buying, μετά από σχετικό review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η πρώτη ταινία στα πλαίσια της στρατηγικής συνεργασίας της Hyundai με την Sony 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Στον αέρα με το πρώτο τηλεοπτικό σποτ της βρίσκεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της alfa με την υπογραφή της Solid Havas και πρωταγωνιστές τα «Κεφάτα» πιτάκια και τις ανεπανάληπτες γεύσεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Eίναι «στον αέρα», µε κεντρικό µήνυµα «Το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις το δώρο σου, όσο υπάρχει το Πλαίσιο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η καμπάνια έκανε λανσάρισμα στην τηλεόραση, με μια ταινία σε παραγωγή της Foss Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ένα διαφορετικό «σίριαλ επικοινωνίας», το οποίο θα αναπτυχθεί επικοινωνιακά σε όλα τα Μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η 360 καμπάνια εκτείνεται σε όλα τα διαθέσιμα offline & online μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με δύο καμπάνιες back 2 back για Χριστούγεννα και Black Friday, ξεκίνησε η συνεργασία Praktiker και Cicero, επικοινωνώντας ότι "Πρακτικά το Home Improvement θέλει Praktiker"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι «στον αέρα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η πρώτη πλατφόρμα NFT στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory