Eurolife FFH: Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά
Καμπάνια για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο νέο σποτ πρωταγωνιστεί το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό και η Χριστίνα Φλαμπούρη, η μόνη Ελληνίδα που έχει κατακτήσει τις 7 κορυφές του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌποτε ακούμε τη λέξη ζυμαρικά δεν είναι τυχαίο ότι στο μυαλό μας έρχεται η λέξη MISKO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην καμπάνια πρωταγωνιστούν έξι νεαρά επιδραστικά πρόσωπα που διαμορφώνουν το μέλλον του ακτιβισμού και της βιωσιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα µεγάλη καµπάνια για τα συµπληρώµατα διατροφής Eviol.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO David Beckham πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια καμπάνια της Maserati
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, digital και social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις αρχές Απριλίου η Vodafone ανανέωσε την τοποθέτησή της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και πλέον εξυµνεί όλα όσα μπορεί να καταφέρουν οι άνθρωποι όταν συνεργάζονται και αξιοποιούν την τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ανανεωμένης καμπάνιας είναι να ενδυναμώσει τους αιμορροφιλικούς ασθενείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια υπενθυμίζει με αυτόν τον απρόσμενο και δυνατό τρόπο την ξεχασμένη έννοια της φροντίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον “αέρα” βρίσκεται η νέα καμπάνια της Agrifarm
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοφιλής online καμπάνια #CareForWhatYouWear της LG ευαισθητοποιεί τους καταναλωτές σχετικά με το παγκόσμιο ζήτημα των απορριμμάτων μόδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory