Henkel: In store καμπάνια στα My market
Η Henkel Hellas, υποδέχεται τα φετινά Χριστούγεννα, ανακοινώνοντας την in store καμπάνια «Τα δικά μου» αποκλειστικά στα My market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Henkel Hellas, υποδέχεται τα φετινά Χριστούγεννα, ανακοινώνοντας την in store καμπάνια «Τα δικά μου» αποκλειστικά στα My market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» δημιούργησε μία νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης σχετικά με την αναγκαιότητα της χρήσης της ζώνης ασφαλείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια διαφορετική οπτική δίνει στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια για τη Διεθνή Επιτροπή του Ερυθρού
Σταυρού (ICRC) η αdam&eveDDB.
To δίκτυο της Omnicom ήταν ο μεγάλος νικητής της παγκόσμιας αναθεώρησης, καθώς αναλαμβάνει τον λογαριασμό για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική καθώς και την Νότια Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα το «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία ταξίδεψε στον Iσημερινό για την καμπάνια «Ξέρεις το όνομά μου» σε παραγωγή της TopCut-Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Ležaić.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Η&M για τις γιορτές κάνει την έκπληξη και βάζει στο επίκεντρο την Debra Rapoport.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επετειακή καμπάνια για τα 20 χρόνια λειτουργίας της αλυσίδας στην Eλληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον εντοπισμό των “viewable” μοναδικών ανθρώπων και του Ad Fraud
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ- Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν άμεσα η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ένωση Επαγγελματιών Αντισφαιριστών συνεργάστηκε με την Matta προχωρώντας σε rebranding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη διάκριση για το σποτ του ΕΟΤ “Greece: 365 - Day Destination”, το οποίο κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο "People´s Choice" Award World´s Best Tourism Film 2018" της CIFFT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory