DDB: Με κοινωνικό μήνυμα η νέα καμπάνια της ΔΕΗ
Η καμπάνια αποτελεί ένα κοινωνικό μήνυμα για τη συμπερίληψη και απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν προβλήματα ακοής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια αποτελεί ένα κοινωνικό μήνυμα για τη συμπερίληψη και απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν προβλήματα ακοής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσκαλεί τους φοιτητές να γίνουν πολίτες της WHATSUPIA, μιας χώρας γεμάτης δωρεάν data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λιονέλ Μέσι, Νεϊμάρ, Κριστιάνο Ρονάλντο, Καρίμ Μπενζεμά και Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι είναι μερικά από τα μεγάλα ονόματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα η νέα καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H παραγωγή έγινε από την Brightshoe Productions σε σκηνοθεσία Aργύρη Παπαδημητρόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωταγωνιστές τον Κ.Ρονάλντο και τρεις… τέσσερις Ρονάλντο ακόμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη ραδιοφωνική καμπάνια «Είστε σίγουροι ότι το μήνυμά σας μεταφέρεται παντού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ήδη «στον αέρα» η καμπάνια για την ενέργεια «Athens.. the city is the museum».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πιο ευρηματικές, διασκεδαστικές και «μαύρες» οι φετινές καμπάνιες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πλαίσιο παρουσιάζει… τον Black Frider.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρέχει σε τηλεόραση, digital και social μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάνοντας ντεμπούτο από τις 15 Νοεμβρίου στην Ελλάδα και σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες, η νέα καμπάνια αποτελεί την εξέλιξη της αρχικής διαφήμισης του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory