To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι

Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι
Η καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

Το 2014 ο ΟΠΑΠ δημιούργησε την πρώτη ολοκληρωμένη καμπάνια ενημέρωσης για το Υπεύθυνο Παιχνίδι στην Ελλάδα και παραμένει πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει στους παίκτες ένα ασφαλές περιβάλλον παιχνιδιού και στοιχηματισμού. Η εκπαίδευση του κοινού, των εργαζομένων και των πρακτόρων του ΟΠΑΠ για τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού με στόχο την προστασία των ανηλίκων και των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, αποτελούν καθημερινές προτεραιότητες για τον ΟΠΑΠ, προκειμένου να εξασφαλίσει στους παίκτες μια ευχάριστη εμπειρία διασκέδασης. Πραγματική διασκέδαση σημαίνει να παίρνεις χαρά από το παιχνίδι παραμένοντας μέσα στα όριά του. Επάνω σε αυτή την αλήθεια βασίστηκε και η καμπάνια του ΟΠΑΠ «Γραμμές» για το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Στόχος της είναι η προβολή των δύο βασικών αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού:

• Δεν ξεπερνάς τα όρια
• Δεν παίζεις αν είσαι κάτω από 18 ετών

Στην καμπάνια «Γραμμές» βλέπουμε πολλών ειδών παιχνίδια τα οποία έξω από τις γραμμές τους παύουν να υπάρχουν. Το καθένα -από την τρίλιζα μέχρι το άλμα εις μήκος- έχουν τα δικά τους όρια, που πρέπει να τηρούνται, προκειμένου ο παίκτης να μπορεί να το διασκεδάσει πραγματικά και να ζήσει τη χαρά του παιχνιδιού. Το πρόγραμμα επικοινωνίας είναι ευρύ και στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

 

Πρόγραμμα επικοινωνίας για παίκτες

Πέρα από την ενημέρωση σε Above The Line επίπεδο μέσω τηλεοπτικών, καταχωρίσεων και outdoor, το κοινό είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει και σε βιωματικές εμπειρίες σε κεντρικά σημεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Μέσα σε τρεις ημέρες πάνω από 20.000 άτομα ενημερώθηκαν για τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και πολλοί από αυτούς κλήθηκαν να λάβουν μέρος σε ένα διασκεδαστικό interactive παιχνίδι με ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό αναγνώρισης της κίνησης, στο οποίο ο παίκτης προσπαθούσε να παραμείνει εντός των κινούμενων γραμμών σε έναν virtual διάδρομο, που προβαλλόταν μέσω projector στο έδαφος, προωθώντας έτσι το βασικό μήνυμα της καμπάνιας: «Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι». Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ έχει δημιουργήσει ειδική ιστοσελίδα για το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Στο www.somethingbetter.gr οι παίκτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες για το Υπεύθυνο Παιχνίδι και να ενημερωθούν για τις πρακτικές που ακολουθεί ο ΟΠΑΠ, καθώς επίσης και για τη γραμμή στήριξης ΚΕΘΕΑ-ΑΛΦΑ (1114). Στην ιστοσελίδα της εταιρείας υπάρχει επίσης ερωτηματολόγιο αυτο-αξιολόγησης, βασισμένο στον Καναδικό Δείκτη Προβληματικής Ενα-σχόλησης με τα Τυχερά Παιχνίδια (Canadian Problem Gambling Index), το οποίο βοηθά τους παίκτες να διαπιστώσουν εάν αντιμετωπίζουν πρόβλημα υπέρμετρης ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια. Eιδική ενότητα για το Υπεύθυνο Παιχνίδι έχει επίσης συμπεριληφθεί στην εφαρμογή opapp για smartphone.



Πρόγραμμα για εργαζομένους

Μεγάλη έμφαση δίνεται και στην ενημέρωση των εργαζομένων του ΟΠΑΠ, καθώς αυτοί μαζί με τους πράκτορες είναι οι βασικοί πρεσβευτές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού προς το κοινό. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΟΠΑΠ εξασφαλίζει συνεχώς ότι οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται ώστε να κατανοούν τη στρατηγική και τις δεσμεύσεις της εταιρείας για το Υπεύθυνο Παιχνίδι και ότι αναγνωρίζουν τον κεντρικό ρόλο που καλούνται να παίξουν για την προστασία των παικτών. Με αφορμή τη νέα καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, οι εργαζόμενοι σε Αθήνα, Μαρκόπουλο και Θεσσαλονίκη, ήταν οι πρώτοι αποδέκτες του μηνύματος «Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι» μέσα από μια ολοήμερη διαδραστική ενεργοποίηση. Πιο συγκεκριμένα, συμμετείχαν ενεργά σε δημιουργικά παιχνίδια που σαν στόχο είχαν να μεταφέρουν την ουσία της στρατηγικής και να επικοινωνήσουν τη σημασία των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, ώστε να παραμένει το παιχνίδι διασκεδαστικό.



Πρόγραμμα για πράκτορες

Οι ιδιοκτήτες των πρακτορείων και καταστημάτων Play είναι εκείνοι που έρχονται και σε καθημερινή επαφή με τους παίκτες, και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και να τις υποστηρίζουν έμπρακτα. Ο ΟΠΑΠ διεξάγει συνεχείς καμπάνιες ευαισθητοποίησης, προκειμένου να ενημερωθεί σωστά όλο το δίκτυο πωλήσεων και αποστέλλει τακτικά μηνύματα στα τερματικά των λαχείων, προκειμένου να υπάρχει συνεχής ροή πληροφοριών. Επιπλέον, στους πράκτορες και στις ομάδες τους παρέχεται πρόσβαση σε μια ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα, στην οποία μπορούν να βρουν αναλυτικές πληροφορίες για θέματα Υπεύθυνου Παιχνιδιού. Μέχρι στιγμής το 90% των πρακτόρων έχει ενημερωθεί και εκπαιδευτεί στις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με το ρυθμιστικό πλαίσιο του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και με τις αρχές και τους κανόνες του ΟΠΑΠ.

Πρόγραμμα “Youth Power”

Βασικό κομμάτι της στρατηγικής του ΟΠΑΠ είναι η προστασία των ανηλίκων. Σε αυτό το πλαίσιο και σε συνεργασία με τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού», έχει σχεδιάσει και υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέμβασης με τίτλο ”Youth Power” που απευθύνεται σε παιδιά στην προεφηβεία. Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί μια βιωματική προσέγγιση, προκειμένου να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τα παιδιά για διάφορα θέματα υψηλού κινδύνου όπως ουσίες που προκαλούν εθισμό, παθολογική ενασχόληση με τα παιχνίδια, αλκοόλ, κάπνισμα, κίνδυνοι στο διαδίκτυο και σχολικός εκφοβισμός, να ενισχύσει τη θετική τους σκέψη, να προωθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, να παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να προστατεύονται από τους προαναφερθέντες κινδύνους και, τέλος, να ευαισθητοποιήσει γονείς και δασκάλους.

Το στρατηγικό πλαίσιο του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι έχει αναγνωριστεί και πιστοποιηθεί από την Παγκόσμια Ένωση Λοταριών (WLA). Η ΟΠΑΠ Α.Ε. και η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. είναι οι μοναδικές ελληνικές εταιρείες με πιστοποίηση Επιπέδου 3, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για την προστασία των καταναλωτών και τη λειτουργία τους ως οργανισμός που είναι πρότυπο για τον τομέα των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.




Συντελεστές

Customer Team

Petr Matejovsky, Πάνος Μπόλλας, Γεωργία Λασσανιάνου, Ματίνα Τζούρου, Πόπη Ασλανίδου, Σοφία Καλαμπαλίκη, Κοτζαμάνη Αλίκη, Γαζή Σοφία, Τζώρτζη Μιμή, Kώστας Σκυλο- γιάννης, Γιώργος Ζιάννης, Θανάσης Μπασδέκης, Γεωργία Σκορπίδα

Digital Team
Πάνος Μπάσιος, Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Aντρέας Χρήστου, Tριάδα Καλαμαρά, Παναγιώτης Διαλεκτάκος, Γιώργος Φραντζής, Στέλιος Μαργαριτόπουλος , Γιώργος Καζάκος, Βασίλης Κατσικάδης

Retail Marketing Team
Μαρίνα Εξάρχου, Γιώργος Μαραγκουδάκης, Φαίη Πετρουλάκη

PR Team
Κωνσταντίνα Μαριά

Internal Communications Team
Ντόρα Οικονόμου, Νεφέλη Φωτίου, Ματίνα Καραλή

Advertising Agency
The Newtons Laboratory

Production Company & Director
Boo Productions, Julio Del Alamo

Ιnternal event
ZZ.DOT