To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Θέλουμε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Θέλουμε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι
Σημαντική διάκριση στα φετινά Marketing Excellence Awards απέσπασε η ΓΕΡΜΑΝΟΣ για την ολοκληρωμένη στρατηγική και το πλάνο δράσεων επικοινωνίας της καμπάνιας «Στην Καρδιά της Τεχνολογίας - Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ», στην κατηγορία «Integrated Marketing Communications». Ο Διευθυντής BU Retail του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Βούζας, μας δίνει τις λεπτομέρειες.

Τι σημαίνει για την εταιρεία η διάκριση στα πρόσφατα Marketing Excellence Αwards, η οποία αποτελεί συνέχεια της δυναμικής παρουσίας της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις διάφορες διοργανώσεις του θεσμού;

Στη ΓΕΡΜΑΝΟΣ, πρώτη μας προτε ραιότητα είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μια ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί του. Γι’ αυτό ανανεώνουμε διαρκώς τα καταστήματα και το site της αλυσίδας, επενδύουμε στην εκπαίδευση των πωλητών μας και ενισχύουμε την γκάμα των high tech προϊόντων, αξιοποιώντας πάντα την πολυετή εμπειρία μας στην αγορά. Η διάκρισή μας στα Marketing Excellence Awards επιβραβεύει τις προσπάθειές μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, αλλά και να επικοινωνούμε αποτελεσματικότερα με τους καταναλωτές. 

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ διακρίθηκε στην κατηγορία Communication Effectively Integrated Marketing Communications, για το πρόγραμμα «Στην καρδιά της Τεχνολογίας - Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ». Μπορείτε να μας περιγράψετε τι περιελάμβανε το πρόγραμμα και ποια ήταν τα στοιχεία που οδήγησαν στη διάκριση;

H ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρέθηκε αντιμέτωπη με μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην ιστορία της επιχειρώντας τη μετάβαση, από την εξειδίκευση στην κινητή, στην εξειδίκευση στην τεχνολογία. Αντίστοιχα μεγάλη ήταν και η πρόκληση να δημιουργήσει την αντίστοιχη καμπάνια που θα την τοποθετούσε στο μυαλό των καταναλωτών ως τον απόλυτο προορισμό προϊόντων τεχνολογίας. Η νέα τοποθέτηση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ απαιτούσε ξεκάθαρη και στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας με σαφείς στόχους:

• «360ο χτίσιμο» της νέας τοποθέτησης «ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στην καρδιά της τεχνολογίας»
• ενίσχυση συνολικού Brand Equity
• δημιουργία συναισθηματικού δεσίματος με τους καταναλωτές
• προσέλκυση νεανικού κοινού.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων οι στρατηγικές επικοινωνίας που δημιουργήθηκαν, μετέφεραν με σαφήνεια το σκοπό της μάρκας:

• Να σηματοδοτήσει μια μεγάλη αλλαγή και τη μετάβαση της μάρκας στη νέα εποχή
• Να προσδώσει μια τεχνολογική διάσταση στη μάρκα, ξεκινώντας να χτίζει το τεχνολογικό προφίλ της
• Να προσεγγίσει συναισθηματικά τα κοινά, να αναδείξει τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους
• Την εδραίωση εξειδίκευσης σε θέματα τεχνολογίας
• Την ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης στους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ


Πώς εξελίσσεται αυτό το πρόγραμμα σήμερα;

Η επανατοποθέτηση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να χτίζεται σε βασικούς πυλώνες που αφορούν στην ανανέωση των καταστημάτων, στην ενίσχυση της εξειδίκευσης των πωλητών μας, αλλά και σε νέες προϊοντικές κατηγορίες και υπηρεσίες.

Γενικότερα, ποιοι θα λέγατε πως είναι οι βασικοί άξονες της φιλοσοφίας της ΓΕΡΜΑΝΟΣ όσον αφορά το marketing; Πού επιλέγετε να δώσετε έμφαση;

Βασικός στόχος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι να αποδεικνύει καθημερινά στον καταναλωτή ότι αντιλαμβάνεται το ρόλο της τεχνολογίας στη ζωή του και είναι ο retailer που του προσφέρει ακριβώς την τεχνολογία που χρειάζεται. Γιατί όλοι εμείς στη ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταλαβαίνουμε ότι τα προϊόντα δεν είναι απλά αντικείμενα, είναι η δυνατότητα σύνδεσης των ανθρώπων με τον ψηφιακό κόσμο γύρω τους, η ευκαιρία να διασκεδάζουν, να μοιράζονται στιγμές, να εμπνέουν και να εμπνέονται, να αξιοποιούν στο έπακρο όσα τους προσφέρει η ζωή. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ βάζει τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντάς του ό,τι νεότερο κυκλοφορεί στην τεχνολογία. Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες του και διαθέτει εξειδικευμένους συμβούλους τεχνολογίας, που θα λύσουν κάθε του απορία και θα τον βοηθήσουν να διαλέξει τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζεται. Άρα για εμάς βασικός παράγοντας είναι ο άνθρωπος. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ ακούμε και σεβόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας. Αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι, επειδή θέλουμε να είμαστε ο αγαπημένος προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας.

Ποιο το σχόλιό σας για τα 10 χρόνια πορείας που συμπλήρωσε ο θεσμός αλλά και τη φετινή ανανεωμένη διοργάνωση;

Tα Marketing Excellence Awards, τα οποία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), είναι ο πλέον καταξιωμένος θεσμός, που επιβραβεύει καινοτόμες ιδέες και ενέργειες στο χώρο του Marketing και της Επικοινωνίας στην ελληνική αγορά. Θεωρούμε σημαντικό το να λαμβάνει κάποιος μέρος σε έναν τόσο μεγάλο θεσμό, γι’ αυτό συμμετέχουμε από το 2008.


Oμάδα Marketing ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Αγνή Βουλγαρίδου: Germanos Corporate Communication & Μedia Section Manager
Ηλιάνα Επιτρόπου: Germanos Corporate Communication Senior Brand Manager
Μίκα Παπαθανάση: Mobile Products Retail Marketing Section Manager
Τάσος Κουκιάς: Mobile Products Retail Marketing Senior Brand Manager
Μαρία Τακμάκη: Mobile Products Retail Marketing Brand Manager