To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H «γυμνή αλήθεια» του brand Fischer

H «γυμνή αλήθεια» του brand Fischer
H Eυτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager Heineken & Fischer, και η Διονυσία Σιμάτου, Senior brand manager Heineken Light &Fischer, στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μας μιλάνε για τη νέα καμπάνια της Fischer “The Naked Truth”, αλλά και τη φιλοσοφία του brand που κρατάει μόνο αυτό που έχει ουσία.

adb: Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα καμπάνια της Fischer “The Naked Truth”; 

Η μπίρα Fischer, μέσα από τη νέα τηλεοπτική ταινία της, «απογυμνώνεται» από τα εξωτερικά της χαρακτηριστικά και εστιάζει σε αυτό που έχει σημασία, τη μοναδική γεύση της. Mέσα από μια σεναριακή ανατροπή, η νέα καμπάνια προτρέπει το θεατή να εστιάσει στην ουσία και τις δυνατές εμπειρίες, προσπερνώντας τις «ταμπέλες», και να απολαύσει εκείνες τις στιγμές που είναι γεμάτες γεύση.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand Fischer και πώς αντικατοπτρίζονται στη νέα ταινία;

Η Fischer είναι μια Premium Pilsner μπίρα, με καταγωγή από την Αλσατία και με μακρόχρονη παράδοση ζυθοποίησης από το 1821. Η γεύση της μεταφράζεται ως εκλεπτυσμένο γούστο, διαχρονική αισθητική και στυλ, και όλα αυτά μετουσιώνονται σε παρουσία σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, αλλά και στην Jazz μουσική. Στη νέα της καμπάνια, η υψηλή της ποιότητα, ο μινιμαλιστικός της χαρακτήρας, η αγάπη της για τον φεστιβαλικό κινηματογράφο και τη μουσική και η αισθητική της υπεροχή, παρουσιάζονται μέσα από τον λυρικό λόγο και μια αλληγορία που μόνο μια premium μπίρα θα μπορούσε να αποδώσει σωστά.



adb: Ποιο είναι το target group στο οποίο απευθύνεται;

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Fischer είναι ένα απαιτητικό κοινό, που βρίσκεται συνεχώς σε εγρήγορση. Επιλέγει κυρίως με βάση την ουσία και το περιεχόμενο κι όχι μόνο την εμφάνιση. Αναζητά την ποιότητα και είναι επιλεκτικό. Κάθε στιγμή, κάθε λεπτομέρεια θα πρέπει να συναντιούνται στα δικά του εκλεπτυσμένα γούστα. Δεν αρκείται στη μουσική που ακούει ο περισσότερος κόσμος, ούτε επιλέγει μόνο τις εμπορικά επιτυχημένες ταινίες. Δεν θα βγει απλά για να βγει. Αναγνωρίζει τα trends, αλλά τα προσαρμόζει στη δική του αισθητική. Προτιμά αυθεντικές εμπειρίες, που προσδίδουν ποιότητα στη ζωή του. Γι’ αυτόν το λόγο, αναζητά brands που έχουν ένα βάθος και μια ιστορία να πουν, όπως η Fischer.

adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου;

Η Fischer είναι ένα brand που τολμά να μην ακολουθεί τις νόρμες, όταν δεν συμφωνεί με αυτές. Έτσι, κάθε βήμα της καμπάνιας είναι συγκεκριμένο και μελετημένο πάνω στο ύφος του προϊόντος. Αυτό σημαίνει πως τώρα είμαστε στους τηλεοπτικούς δέκτες και το διαδίκτυο με το Naked Truth, ενώ παράλληλα στοχεύουμε να αναδείξουμε το προϊόν, δίνοντάς του φωνή μέσα από τις ξεχωριστές χορηγίες (πχ. Φεστιβαλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης).



adb: Γιατί επιλέξατε το retro περιβάλλον με pop λεπτομέρειες, αλλά και το στοιχείο της ανατροπής για το τηλεοπτικό σποτ;

Το retro περιβάλλον είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη Fischer. Αντανακλάται επάνω της, σε κάθε της λεπτομέρεια: στο γυμνό σκαλιστό μπουκάλι της, το λογότυπό της, την παράδοση, τις μουσικές της καταβολές. Όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το περιβάλλον της όμως έχουν αυτήν την έντονη αντίφαση ανάμεσα στο βαθύ retro και το τολμηρά σύγχρονο, που κάνει τη Fischer ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Και είναι όλα αυτά που επί της ουσίας παρουσιάζονται αλλά και ανατρέπονται στη νέα μας ταινία. Γιατί, για να λέμε και τη “γυμνή αλήθεια”, το μοναδικό στοιχείο που πραγματικά κάνει τη Fischer τόσο ξεχωριστή, είναι η γεύση της.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε λάβει;

Μετά την επιτυχημένη καμπάνια «It’s About Taste”, το 2015, που ουσιαστικά μετουσίωσε όλα τα χαρακτηριστικά του brand σε ένα τηλεοπτικό σποτ, η νέα καμπάνια ήρθε για να αποδώσει και να σκιαγραφήσει την προσωπικότητα της Fischer, όπως αυτή αναδεικνύεται μέσα από την αλληγορία του voice over. Mε το σενάριο της Soho Square, την παραγωγή της Foss και την υπογραφή του σκηνοθέτη Maged Nassar, η ταινία έχει καταφέρει να αποσπάσει πολύ θετικά σχόλια, ιδιαίτερα για την αισθητική και τη σεναριακή της ανατροπή, χαρακτηρίζοντάς την ως μια καμπάνια που ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλές άλλες.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

A campaign full of “taste”.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Διαφημιζόμενος: Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Marketing Director: Laurent Delmouly
Marketing Manager: Eυτυχία Γατοπούλου
Senior Brand Manager: Διονυσία Σημάτου

Διαφημιστική Εταιρεία: Soho Square Athens
Business Unit Director: Φανή Παπαδοπούλου
Account Director: Θοδωρής Κεχαΐδης
Head of Planning: Μιχάλης Κροκίδης
Creative Director: Καλλίνα Κυρατσούλη
Associate Creative Directors: Εύα Κακουλίδη/Άλεξ Έσσλιν
Copywriter: Εύα Κακουλίδη/Άλεξ Έσσλιν
Art Director: Στέλλα Γεομέλου/Κωνσταντίνος Φραγκούλης

Εταιρεία Παραγωγής: Foss Productions
Executive Producer: Στέλιος Κοτιώνης
Producer: Βέτα Χατζηιωάννου
Director: Maged Nassar