To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Ιστορία των 2 μπούφων

H Ιστορία των 2 μπούφων

Ο Λίνος και ο Μάρκος, οι δύο μπούφοι της winbank, αυτήν τη στιγμή είναι οι πιο διάσημοι μπούφοι στη χώρα.

Δε γεννήθηκαν σε κάποιο δάσος της Ελλάδας αλλά στο Χαλάνδρι, από την The Newtons Laboratory για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς. Η winbank ανασχεδίασε το mobile app της με σκοπό να το κάνει ακόμα πιο εύχρηστο, καθιστώντας τις συναλλαγές ακόμα πιο εύκολες. Και κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα: Αν το νέο winbank mobile app είναι τόσο εύκολο για  δύο  μπούφους, φανταστείτε πόσο εύκολο είναι για όλους εμάς. Για να δώσουμε σάρκα και πούπουλα στους δύο μπούφους, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Boo productions, απευθυνθήκαμε σε ένα εξειδικευμένο γραφείο visual effects που εδρεύει στην Σουηδία, το FABLEfx. Με τον σκηνοθέτη Kaj Steveman, δημιουργήσαμε τρία τηλεοπτικά, των οποίων την  ηχητική ταυτότητα ανέλαβε η  εταιρεία Oxyzed Sound & Music. Στα τηλεοπτικά αυτά οι δύο πρωταγωνιστές μας αποδεικνύουν πόσο εύκολο είναι το νέο app.

Όμως, οι 2 μπούφοι δεν έκατσαν στα αβγά τους.

Αφού τους ακούσαμε και στο ραδιόφωνο σε 4 spots. Η ιστορία των μπούφων είχε μόλις αρχίσει. Μέχρι στιγμής έχουν εμφανιστεί σε περισσότερες από 10 καταχωρίσεις.

Χρειάστηκε να επικοινωνήσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου winbank mobileapp, δημιουργώντας μία σειρά tutorials.

Όμως τα tutorials είναι βαρετά. Τα comics πάλι όχι. Έτσι, κάναμε τους δύο μπούφους comic book και μέσα από τις 11 ιστορίες τους επεξηγούν βήμα-βήμα τον τρόπο χρήσης και τις δυνατότητες του app.


Δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους και στα social media!

Στο facebook, τα reactions τους ξεπερνούν τα 20.000. Επιπλέον, τον Ιούνιο έγιναν stickers του viber, με συνολικά 186.861 sticker downloads (12/6-20/7). Από τον ψηφιακό κόσμο στον πραγματικό, οι μπούφοι έγιναν ακόμα και αυτοκόλλητα για το κινητό, το tablet και κάθε άλλη επιφάνεια. Όμως, δεν σταμάτησαν εκεί. Λάνσαραν τη δική τους κολεξιόν με καπέλα, μπλούζες, κονκάρδες, τσάντες παραλίας και coοlers.

Οι μπούφοι έγιναν μασκότ!

Τον Ιούλιο οι δύο μπούφοι άνοιξαν τα φτερά τους και πέταξαν ως το λιμάνι του Πειραιά. Εκεί, εμφανίστηκαν σε κάποια πλοία, για να ευχηθούν καλές διακοπές, να βγάλουν φωτογραφίες με τον κόσμο και να χαρίσουν τοcomic τους.

Σε 3 μήνες έγιναν εκατοντάδες χιλιάδες downloads του νέου app.

Συγκεκριμένα, το νέο winbank mobile app ήταν το No1 app στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής καμπάνιας (19/5-9/6). Ενώ, έως και σήμερα, παραμένει No1 στα finance app. Επιπλέον, τα 3 τηλεοπτικά έχουν συγκεντρώσει 2.16M views στο youtube. Μέσα σε 3 μήνες οι δύο μπούφοι κατάφεραν να επικοινωνήσουν πόσο εύκολο είναι το νέο winbank mobile app. Γιατί κάποιες φορές, οι καλές ιδέες είναι χαζά έξυπνες.


Τι δήλωσε η Τράπεζα Πειραιώς για τους Δύο Μπούφους.

«Μία από τις βασικές ανάγκες της Τράπεζας Πειραιώς για την συγκεκριμένη καμπάνια ήταν να επικοινωνήσουμε το νέο mobile banking app σαν μια τεχνολογία τόσο προσιτή, εύκολη και εύχρηστη που ο κάθε άνθρωπος μπορεί να χρησιμοποιήσει στην καθημερινότητα του, κάνοντας τις τραπεζικές του συναλλαγές πιο εύκολα, απ’ όπου κι αν βρίσκεται. Δεδομένων των αποτελεσμάτων, οι 2 μπούφοι πέτυχαν τους στόχους τους και ανοίγουν φτερά για νέες κορυφές καθώς οι καινοτομίες της winbank στον χώρο του mobile banking συνεχίζονται».

Γιάννης Ρόκκας – Βοηθός Γενικός Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς