To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HUMARKETING: Για έναν marketer που δεν έπαψε ποτέ να είναι άνθρωπος!

HUMARKETING: Για έναν marketer που δεν έπαψε ποτέ να είναι άνθρωπος!

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 2016, η Εσπερίδα «Humarketing. To Marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο», στο Θέατρο Pierce, The American College of Greece με διοργανωτές τη Direction Business Network, σε συνεργασία με τον ΕΣΒΕΠ και το ECR Hellas και τη στήριξη, για πρώτη φορά, 14 εκ των πιο σημαντικών θεσμικών φορέων αλλά και  αρκετών επιχειρήσεων της αγοράς.  

Η Εσπερίδα πραγματοποιήθηκε σε ένα ιδιαίτερα συγκινησιακό κλίμα, ενώ αποτέλεσε το μεγαλύτερο ίσως συνέδριο στην Ελλάδα καθώς πάνω από 600 άτομα - στελέχη επιχειρήσεων τίμησαν τον κ. Θοδωρή Τσεμπερούλη και την οικογένειά του. Η συνδρομή τους ήταν καθοριστική μιας κι όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Κέντρο Αποθεραπείας - Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας του κ. Θοδωρή Τσεμπερούλη. Η μεγάλη προσέλευση φανέρωσε τον ανθρώπινο χαρακτήρα της αγοράς, καθώς και τα αντανακλαστικά προσφοράς που διαθέτει. 

Οι ομιλητές της εκδήλωσης πραγματοποίησαν άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις γύρω από το θέμα «Το Marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο.», επαναφέροντας τον Άνθρωπο στο προσκήνιο. 
Την εκδήλωση άνοιξε – εμφανώς συγκινημένος ο Εκδότης της Direction Business Network αλλά και διοργανωτής της εσπερίδας, Βαγγέλης Παπαλιός, που τόνισε πως η αγορά έχει και ανθρώπινο πρόσωπο και το απέδειξε με την εκδήλωση αυτή… Στην συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυνε ο Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος ΕΣΒΕΠ, που δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος για την πρωτοφανή ανταπόκριση θεσμικών και στελεχών της αγοράς, καθώς και η Κλώντια Καρύδη-Μπενοπούλου, Vice President, Public Affairs The American College of Greece, που ανέφερε πως το Κολλέγιο είναι πάντα «ανοιχτό» σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις.

Ο κύκλος των ομιλιών ξεκίνησε με τον Marc Croonen, Chief Sustainability, Transformation & Communication, της Ahold Delhaize, με την ομιλία του με τίτλο: «Sustainable Retail: The Pathway to Human Connection», όπου απέδειξε μέσα από το «τρίπτυχο» ενεργειών που υλοποιεί η εταιρεία-κολοσσός, πως αν υπάρχει διάθεση, τότε οι εταιρείες βλέπουν και ενεργούν πέρα από κέρδη. 

Η εσπερίδα συνέχισε με την ομιλία του Ανδρέα Αθανασόπουλου, Αντιπρόεδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Dixons SouthEast Europe-Κωτσόβολος, με τίτλο: «Human Marketing or Marketing to Human», όπου ανέφερε πως οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν στην «εποχή του ανθρώπου» με καταναλωτές που έχουν έλλειψη εμπιστοσύνης, που αμφισβητούν τα πάντα και που μοιράζονται τα πάντα στα κοινωνικά δίκτυα ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόγραμμα «Second Home» που εφαρμόζει η αλυσίδα. 

Σειρά είχε η ομιλία με τίτλο: «Humanalytics: Από το προϊόν στον άνθρωπο», του Παναγιώτη Μπορέτου, Εμπορικού Διευθυντή & Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή IRI Hellas, ο οποίος, ανέλυσε τη δομή των humanalytics, σχολιάζοντας πως η χρήση τους από τις εταιρείες αυξάνει το loyalty των πελατών και την ικανοποίηση από τις αγορές τους.

Την σκυτάλη πήρε ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ με την ομιλία του: «From Client Centricity to Human Centricity: Ενώνοντας τον Απόλλωνα με τον Διόνυσο» που αναφέρθηκε στη σημασία να μιλάμε στον καταναλωτή σε γλώσσα που τον αγγίζει αλλά και στην αντίθετη άποψη που αναφέρει πως το «συναίσθημα» ως τακτική προσέγγισης έχει γίνει κλισέ. Μίλησε για την χρυσή εκείνη τομή που ακροβατεί ανάμεσα στο συναίσθημα και στους νέους κώδικες επικοινωνίας, αλλά και για την «φυλή» των transgressive καταναλωτών με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και την ανερχόμενη αγοραστική δύναμη.

Ο κύκλος των ομιλιών έκλεισε με τον Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο ΙΕΛΚΑ με την ομιλία του «Human & Customer Centricity», που καταπιάστηκε στη σημασία του να τίθεται στο επίκεντρο ο πελάτης και οι ανάγκες του, ένας πελάτης όμως που έχει αλλάξει πολύ μέσα στα χρόνια κυρίως λόγω της τεχνολογίας που έχει αλλάξει ριζικά και το retail.

Την εκδήλωση έκλεισε ευχαριστήριο μήνυμα του γιου του Θοδωρή Τσεμπερούλη, Παναγιώτη, που ευχαρίστησε θερμά τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες για την στήριξη στην προσπάθεια της οικογένειας. 

Με αυτό το μήνυμα, ολοκληρώθηκε μια εσπερίδα, που απέδειξε περίτρανα ότι όλοι οι παίχτες της αγοράς, μπορούν να κινητοποιηθούν και να ευαισθητοποιηθούν!

Δύο λόγια για τον Θοδωρή Τσεμπερούλη

Ξεκίνησε την καριέρα του από την Tasty Foods και συνεργάστηκε με πολυεθνικές όπως η Bic Violex και Henkel Ελλάδας, Ιταλίας και Γερμανίας. Το 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Μάρκετινγκ της Mαρινόπουλος Α.Ε., ενώ από το 2014 ανέλαβε πλήρως όλη την ανάπτυξη πωλήσεων της εταιρείας. Αυτήν τη στιγμή δίνει την πιο σημαντική μάχη της ζωής του καθώς νοσηλεύεται από τον Φεβρουάριο στο Κέντρο «ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ». Τα πρώτα μηνύματα είναι πολύ θετικά αλλά η προσπάθεια απαιτεί χρόνο, ψυχική δύναμη αλλά και σημαντικούς οικονομικούς πόρους. Σε αυτό το πλαίσιο διοργανώθηκε και η εσπερίδα για να συνδράμει την προσπάθεια του Θοδωρή και της οικογένειάς του.