To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Misko έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα

Η Misko έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα
Ο Θάνος Αθανασόπουλος, Διευθυντής Marketing, Barilla Hellas, μιλάει για τα 90 χρόνια επιτυχημένης πορείας της Misko στην ελληνική αγορά, τις δράσεις για τον εορτασμό της επετείου, αλλά και την ανανέωση της σχέσης του brand με το κοινό.


adb: Η Misko κλείνει τα 90 της χρόνια. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της;

Θ.Α.:
Η Misko αποτελεί ένα από τα πλέον εμβληματικά και αγαπημένα brands στην Ελλάδα, με μια 90χρονη πορεία και μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Η ποιότητα, η ειλικρίνεια και η ελληνικότητα, που βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της μάρκας έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν και να στηρίξουν διαχρονικά ένα ισχυρό δέσιμο με τον καταναλωτή, ένα δεσμό που αντέχει στο χρόνο. Οι ανάγκες αλλάζουν, οι κώδικες επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό αλλάζουν, και όλα αυτά καθιστούν τη διάρκεια ένα κρίσιμο στοίχημα, μια μεγάλη πρόκληση. Η Misko έχει κερδίσει αυτό το στοίχημα και τόσο η πορεία της όσο και η δημοφιλία της το αποδεικνύουν ξεκάθαρα. Ενενήντα χρόνια είναι πολλά. Αλλά όταν ο σεβασμός στον καταναλωτή βρίσκεται στη βάση αυτού που προσφέρει μια μάρκα, ο χρόνος που περνάει είναι πάντα με το μέρος της. Γι’ αυτό και η Misko συνεχίζει να είναι η πρώτη  επιλογή των καταναλωτών που απολαμβάνουν ποιοτικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καθημερινού οικογενειακού τραπεζιού και αποτελούν την ιδανική βάση για κάθε αγαπημένη συνταγή ζυμαρικών.



adb: Πώς γιορτάζετε τη μεγάλη αυτή επέτειο και πώς την επικοινωνείτε στο ελληνικό κοινό;

Θ.Α.:
Για τα 90 μας, δημιουργήσαμε μια σειρά από διαδραστικές εμπειρίες που μοιράζεται η Misko με τον καταναλωτή. Δημιουργήσαμε ένα Επετειακό Κατάστημα, στο Athens Metro Mall, γεμάτο γεύσεις, συνταγές και φρέσκιες «Misko ιδέες» για όλους. Παράλληλα, «τρέχουμε» έναν Μεγάλο Επετειακό Διαγωνισμό, με πολλά και πλούσια δώρα για τους πιστούς μας φίλους όλων των ηλικιών. Και φυσικά, η διαχρονικότητα της σχέσης της Misko με την ελληνική κουζίνα και τους Έλληνες προβάλλεται μέσα από τη νέα διαφημιστική μας καμπάνια, που υπενθυμίζει, με τρόπο χιουμοριστικό και ευρηματικό, τη διαδοχή των γενεών στην κουζίνα, υπογραμμίζοντας ότι η Misko, εδώ και 90 χρόνια, προσφέρει σε όλους μας την ίδια ποιοτική βάση, για να δημιουργήσουμε και να απολαύσουμε κάθε αγαπημένη μας συνταγή ζυμαρικών, όπως ακριβώς τη θέλουμε. Ακριβώς όπως κάνει η Misko εδώ και 90 χρόνια, επιλέξαμε να έρθουμε για ακόμα μια φορά κοντά στον κόσμο και να του ανταποδώσουμε την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείχνει.



adb: Μέσω του επετειακού σας καταστήματος αλλά και του επετειακού διαγωνισμού είχατε την ευκαιρία να έρθετε σε άμεση επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Ποια ήταν η ανταπόκρισή του στις δράσεις αυτές;

Θ.Α.:
Τα γενέθλια του brand αποτελούν μια εξαιρετική αφορμή ανανέωσης της σχέσης του με το κοινό, την οποία επιδιώκουμε να αξιοποιήσουμε με τρόπο δημιουργικό, λαμβάνοντας υπόψη βέβαια και τις ίδιες τις ανάγκες του καταναλωτή. Έτσι, πήγαμε κοντά στον κόσμο, με το επετειακό μας κατάστημα, η λειτουργία του οποίου πλαισιώθηκε με δράσεις ανοιχτές στο κοινό. Μαθήματα μαγειρικής, συμβουλές σωστής διατροφής και διαδραστικά παιχνίδια βρήκαν μεγάλη απήχηση στους φίλους της Misko, οι οποίοι αγκάλιασαν τη πρωτοβουλία. Σημαντικός παράγοντας της δράσης αυτής ήταν και η σύνδεσή της με τη στήριξη των σκοπών της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Ανάσα», που επιτελεί σπουδαίο έργο. Μαζί με μας, οι φίλοι που επισκέπτονται το κατάστημά μας έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν και αυτοί με τη σειρά τους την «Ανάσα» με την αγορά επετειακών αναμνηστικών Misko, που δημιουργήθηκαν ειδικά για τα 90 μας χρόνια. Μεγάλη είναι και η ανταπόκριση του κόσμου στον Επετειακό Διαγωνισμό που πραγματοποιούμε, γεγονός που μας κάνει πολύ χαρούμενους, γιατί μέσω αυτού έχουμε μπορέσει να δώσουμε -και συνεχίζουμε να δίνουμε- πολλά δώρα, αλλά και να μοιραστούμε εξαιρετικές συνταγές, τις οποίες με πολλή αγάπη δημιούργησαν 8 φίλοι της Misko, food bloggers και άνθρωποι των media, εμπνεόμενοι από τις αξίες και τη φιλοσοφία της μάρκας.


adb: Στο τηλεοπτικό σποτ για τα 90 χρόνια της Misko είδαμε 4 γενιές να επιλέγουν Misko, αλλάζοντας τα υλικά της συνταγής. Πόσο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα η συγκεκριμένη απεικόνιση;

Θ.Α.:
Με τη συγκεκριμένη διαφήμιση δίνουμε εικόνα στη διαχρονικότητα της σχέσης της Misko με την ελληνική κουζίνα και την ελληνική οικογένεια. Μιας σχέσης που αντέχει και εξελίσσεται με την ίδια αγάπη, την ίδια επιτυχία. Γιατί με τη Misko όσο και αν αλλάζουν οι προτιμήσεις στο πέρασμα των χρόνων και όσο κι αν αλλάζουν τα συστατικά που προσθέτει στη συνταγή της η κάθε γενιά, η κορυφαία ποιότητα και η αξιοπιστία της μάρκας αποτελεί τη σταθερή βάση για ακόμα μια επιτυχημένη συνταγή. Τη συνταγή του κάθε καταναλωτή.



adb: Στα Ermis Awards φέτος λάβατε αρκετές διακρίσεις. Ποιες ήταν οι δράσεις για τις οποίες βραβευτήκατε;

Θ.Α.:
Τα 8 βραβεία που λάβαμε στα Ermis Awards αφορούσαν στο σύνολό τους την επικοινωνία του brand Misko. Η καμπάνια online επικοινωνίας «Σεφ εν Βρασμώ», με την υπογραφή της Soho Square, διακρίθηκε σε 5 κατηγορίες, καθώς κέρδισε τα εύσημα για την πρωτοτυπία της, το χιούμορ της, και κυρίως την υψηλή συμμετοχή του κοινού. Στα βραβεία ξεχώρισε και η «Χρυσή Σειρά» της Misko, με 3 διακρίσεις για την ψηφιακή της πλατφόρμα και την τηλεοπτική της διαφήμιση. Οι βραβεύσεις αυτές, που συμπληρώνουν βέβαια την πολύ θετική ανταπόκριση του ίδιου του καταναλωτικού κοινού, έρχονται να επιβεβαιώσουν τη στρατηγική μας προσέγγιση στην επικοινωνία της Misko, για ανανέωση της εικόνας της και αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων για ακόμα πιο άμεση επικοινωνία με τους φίλους του brand, χωρίς όμως να προδίδουμε ποτέ τις αρχές του.


adb: Μέσα από τη διαδικασία τυφλής γευσιγνωσίας, το κλαδικό μέσο τροφίμων και ποτών FnB Daily ανέδειξε τη Χρυσή Σειρά ως το κορυφαίο των ελληνικών ζυμαρικών. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα χαρακτηριστικά στα οποία οφείλει αυτή τη διάκριση;

Θ.Α.:
Η Χρυσή Σειρά της Misko ξεχώρισε με κλειστά μάτια! Μέσα από μια πρωτοποριακή διαδικασία για ζυμαρικό, η «ευγενής» καταγωγή της Χρυσής Σειράς και όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της που την ξεχωρίζουν και τη διακρίνουν, αναδείχθηκαν από τους κριτές, που την ανέδειξαν ως το κορυφαίο ελληνικό ζυμαρικό. Δεν μιλάω τυχαία για την ευγενή καταγωγή της Χρυσής Σειράς. Είναι το μοναδικό μονοποικιλιακό ζυμαρικό στην Ελλάδα, που φτιάχνεται αποκλειστικά και μόνο από την εκλεκτή ποικιλία Σβέβο. Με αυτό το «βιογραφικό», η Χρυσή Σειρά έχει εξαιρετικές επιδόσεις στο μαγείρεμα, ενώ είναι ιδανική για κάθε συνταγή, καθώς πραγματικά μπορεί να αναδείξει τα αρώματα και τις γεύσεις και των πιο απλών υλικών, διασφαλίζοντας μια κορυφαία γευστική εμπειρία.