To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η "Power" συνεργασία της Cream με τον ΗΡΩΝΑ

Η "Power" συνεργασία της Cream με τον ΗΡΩΝΑ

Η ομάδα της Cream μιλά για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας του ΗΡΩΝΑ και τη γενικότερη συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας.  

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλατε να προβάλετε με τη νέα καμπάνια της εταιρείας «ΗΡΩΝ»; Πώς προσεγγίσατε το brief που λάβατε;

Το βασικό μήνυμα που χρησιμοποιούμε στην καμπάνια είναι "H δύναμη της ενέργειας είναι στα χέρια σου" και αυτό ακριβώς θέλουμε να περάσει στον καταναλωτή. Ότι πλέον μπορεί ο ίδιος να "επιβάλλεται" στην ενέργεια και να τη ρυθμίζει σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Είναι ένα μήνυμα που ο ΗΡΩΝ ως ο μεγαλύτερος ιδιώτης παραγωγός και προμηθευτής ενέργειας μπορεί να υποστηρίξει.

Το συγκεκριμένο brief είχε αρκετές ιδιαιτερότητες, αφού έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τη δυσπιστία του κοινού ως προς τους εναλλακτικούς παρόχους και ταυτόχρονα να αναδείξουμε την αξιοπιστία και όλα τα οφέλη που προκύπτουν από την επιλογή του ΗΡΩΝΑ

Πώς καταλήξατε στο concept, το tagline αλλά και το κομμάτι που «ντύνει» μουσικά το spot;

Ο καταναλωτής πλέον έχει επιλογές στο θέμα της ενέργειας και αυτό μας οδήγησε στη σκέψη ότι έχει τη δύναμη της ενέργειας στα χέρια του. Σαν να είναι ένας μικρός Θεός στο σπίτι του. Τότε μας ήρθε στο μυαλό ο Τζιμ Κάρεϊ και η ταινία "Θεός για μια εβδομάδα" από την οποία και εμπνευστήκαμε. Μετατρέψαμε τον πρωταγωνιστή μας σε έναν αντίστοιχο Bruce Almighty, ο οποίος ανοίγοντας ένα λογαριασμό ΗΡΩΝ ανακαλύπτει τη δύναμή του και αρχίζει να παίζει με αυτήν, θέτοντας σε λειτουργία συσκευές, φωτίζοντας βιτρίνες, ακόμα και ανάβοντας το φεγγάρι... Το κομμάτι "I've got the power" είναι δομικό συστατικό της καμπάνιας, αφού ταιριάζει απόλυτα με το μήνυμά μας.

Σε ποιες πλατφόρμες «τρέχει» η καμπάνια;

Πρόκειται για μια 360ο καμπάνια. Ξεκινήσαμε με ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό σποτ 60 δευτερολέπτων, όπου ξανασυστήσαμε στο κοινό τον ΗΡΩΝΑ και παρουσιάσαμε όλα τα οφέλη που μπορεί να απολαύσει ο καταναλωτής, δηλαδή την απόλυτη αξιοπιστία, τις ανταγωνιστικές χρεώσεις και την εύκολη διαδικασία αλλαγής.

Παράλληλα, είχαμε ραδιοφωνικά μηνύματα και online banners για να ενισχύσουμε το κεντρικό μας μήνυμα. Ακολούθησε ένα δεύτερο τηλεοπτικό σποτ με θέμα τη Νυχτερινή Χρέωση που προσφέρει ο ΗΡΩΝ όλο το 24ωρο, καθώς και αντίστοιχη ραδιοφωνική επικοινωνία.

Ποιες δυνατότητες, αλλά και ποιους περιορισμούς κρύβει η αγορά της λιανικής ηλεκτρικής ενέργειας σε επίπεδο διαφήμισης και επικοινωνίας;

Η κατηγορία της ενέργειας επικοινωνιακά χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Η ευρύτερη πρόκληση είναι να μπει το θέμα επιλογής παρόχου ρεύματος στην ατζέντα συζήτησης κάθε νοικοκυριού. Η σαφήνεια στο μήνυμα, το ισχυρό reason-why ως προς το όφελος, αλλά και το μέγεθος και η αξιοπιστία των παρόχων είναι τα βασικά «κλειδιά» για να συμβεί αυτό.

Πώς θα περιγράφατε την καμπάνια με μια και μόνο φράση;

“Power” τόσο σε επίπεδο εκτέλεσης όσο και σε επίπεδο συνεργασίας με την ομάδα του Ήρωνα.


ΗΡΩΝ

Λήδα Χριστίνα Κοτρωνάκη,

Ειρήνη Αρβανίτη

CREAM

Creative:

Χρήστος Κουτσούκος, Γιάννης Πάλλης,

Ηλέκτρα Παυλάκη, Έλλη Βεϊνόγλου,

Μαρίνος Κακλαμάνης

Account management:

Μόνικα Μηλιώρη, Μαρίνα Γραφάκου

PRODUCTION

Director: Danny & Loco

Production House: Parasol

Executive Producer: Κλήμης Ασίκογλου

DOP: Θοδωρής Ζαχαράκης,

Γιάννης Γεωργίου

Post Production:  Caribou

Music:  Musou

Casting:  Athens Casting

TAGS: Cream, ΗΡΩΝ