To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κάτι περισσότερο από μια ιδέα...

Κάτι περισσότερο από μια ιδέα...
Μία βιωματική άσκηση από την Ogilvy & Mather για την COSMOTE.

ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
#kalyteroskosmos


Η τεχνολογία αλλάζει τον κόσμο και τις ζωές των ανθρώπων. Φέρνει νέες δυνατότητες και ευκαιρίες για ανάπτυξη. Στην COSMOTE πιστεύουμε ότι όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες. Γι’ αυτό επενδύουμε σε δίκτυα και υποδομές, που απελευθερώνουν την εμπειρία Internet των συνδρομητών μας και κάνουμε την καθημερινότητά τους πιο απλή με τις υπηρεσίες μας. Βοηθούμε τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και στηρίζουμε την κοινωνία, ώστε να γεφυρωθεί το ψηφιακό χάσμα στη χώρα μας. Όραμά μας είναι ένας καλύτερος κόσμος για όλους.

Χάρης Κονίνης
Διευθυντής Marketing Communication Strategy, Κινητής & Σταθερής COSMOTE



Ένας repositioning brief για μια μάρκα όπως η COSMOTE οφείλει σήμερα να περιλαμβάνει τρία εξίσου σημαντικά στοιχεία: αλήθεια, αισιοδοξία, social impact. Πρέπει να οδηγεί σε μια επικοινωνία που θα προετοιμάζει το έδαφος για δράσεις από την πλευρά της COSMOTE και σε μια νέα σχέση με την κοινωνία, όχι απλά με τους πελάτες. Μια κοινωνία που αναζητά όλο και περισσότερο ευκαιρίες και νέες δυνατότητες στην τεχνολογία, που όμως αυτές δεν είναι προσβάσιμες απ’ όλους. Μέσα από τη νέα καμπάνια της COSMOTE στόχος είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι για κάθε έναν που απολαμβάνει τα καλά της τεχνολογίας, υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν πρόσβαση σε αυτά, και ότι όσο κάποιος μένει πίσω τόσο όλοι μαζί πηγαίνουμε πίσω.

Η COSMOTE υλοποιεί δράσεις που συμβάλλουν στη σύγκλιση και πρόσβαση στα θετικά της τεχνολογίας με έμφαση:

στην απελευθέρωση της εμπειρίας Internet με επενδύσεις άνω των 500 εκατ. ευρώ,
στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και του δημόσιου τομέα, μέσα από νέα προϊόντα και εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες όπως το #GrowYourBusiness-Digital Training,
στο να γίνει η καθημερινότητα όλων πιο απλή και πιο digital, μέσα από νέα ψηφιακά προϊόντα και «έξυπνες» λύσεις,
στη στήριξη της κοινωνίας για τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, με πρωτοβουλίες ενίσχυσης της προσβασιμότητας για νέους και ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας,
στο να γίνει ο εργοδότης επιλογής της νέας ψηφιακής εποχής, δίνοντας ίσες ευκαιρίες γνώσης και πρόσβασης σε όλους τους εργαζομένους, καλλιεργώντας μια κουλτούρα εξέλιξης και μάθησης.

Η COSMOTE πιστεύει ότι η πρόοδος δεν μπορεί να αφορά κάποιους αλλά όλους μας. Ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος αν όλοι είχαν πρόσβαση στις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας για να αναδείξουν τις πολύπλευρες και μεγάλες ικανότητές τους.

Μιχάλης Κροκίδης
Head of Planning, Bold Ogilvy & Mather


Όταν ήρθε το brief για το repositioning της COSMOTE γρήγορα καταλάβαμε πώς ήταν μια δημιουργική πρόκληση για εμάς. Στη νέα της τοποθέτηση, η COSMOTE αναδείκνυε τις οξυμένες ανισότητες σε σχέση με την πρόσβαση στην τεχνολογία, αυτό που ονομάζεται ψηφιακό χάσμα, την ανάγκη να το υπερβούμε όλοι μαζί, καθώς και τον νέο ρόλο που θα παίξει το brand, μέσα από προϊόντα, δράσεις και υπηρεσίες, σ’ αυτή τη διαδικασία.

Αναζητήσαμε επίμονα να βρούμε τον καλύτερο και καταλληλότερο τρόπο να αποδώσουμε δημιουργικά το νέο positioning της COSMOTE. Και τον βρήκαμε. Το Privilege Walk. Μία βιωματική άσκηση που χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό και έχει σκοπό να φωτίσει τις αιτίες των ανισοτήτων. Σ’ αυτήν οι συμμετέχοντες αποκρίνονται σε κάποιες φράσεις του συντονιστή της άσκησης που αφορούν τα βιώματά τους. Όσοι «βλέπουν» τον εαυτό τους στις φράσεις αυτές κάνουν, για καθεμία, μερικά βήματα μπροστά. Στο τέλος, η εικόνα που διαμορφώνεται, με κάποιους να βρίσκονται μπροστά και κάποιους πιο πίσω, είναι το «αποτύπωμα» των ανισοτήτων που υπάρχουν ανάμεσά τους.

Έτσι, με την ενθάρρυνση του πελάτη, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το δικό μας Privilege Walk, προσαρμόζοντάς το στο κύριο πεδίο δράσης της COSMOTΕ, αυτό της τεχνολογίας. Γι’ αυτό οι φράσεις του συντονιστή ήταν ειδικά διαμορφωμένες ώστε να αναδεικνύουν την άνιση πρόσβαση που έχουν οι συμμετέχοντες στην τεχνολογία και τους λόγους που αυτή δημιουργείται. Λόγους που πολλές φορές εντοπίζουμε π.χ. μόνο στο βαθμό εξοικείωσης που έχει κάποιος με την τεχνολογία, ενώ παραβλέπουμε την κοινωνικοοικονομική του προέλευση, τον τόπο καταγωγής του, την ηλικία του και ό,τι άλλο τον κάνει διαφορετικό.

Αγγελική Κορνελάτου
Creative Director, Bold Ogilvy & Mather


Το Privilege Walk έγινε σε απόλυτα πραγματικές συνθήκες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ομάδα των ανθρώπων που συμμετείχαν. Μια ομάδα που έπρεπε να αντιπροσωπεύει όσο το δυνατόν περισσότερο την ελληνική κοινωνία. Γι’ αυτό αφιερώσαμε δύο ολόκληρες εβδομάδες έρευνας, με ταξίδια σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδος και πολλές δεκάδες συνεντεύξεις. Με πολλή προσπάθεια καταφέραμε να εντοπίσουμε 80 καθημερινούς ανθρώπους, με διαφορετικό υπόβαθρο. Κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων, αλλά και όλης της επικοινωνίας που είχαμε μαζί τους δεν τους γνωστοποιήσαμε το σκοπό ή το περιεχόμενο της άσκησης για να μην επηρεάσουμε ή προκαταλάβουμε τις αντιδράσεις τους.

Ήδη από τα γυρίσματα φάνηκε η τεράστια δύναμη αυτής της άσκησης. Ήταν συγκινητικό να βλέπεις ανθρώπους, πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους, να συνειδητοποιούν πως οι λόγοι για τους οποίους πλεονεκτούν ή μειονεκτούν έναντι άλλων δεν έχουν να κάνουν με την αξία τους αλλά με τις συνθήκες. Να βλέπεις τις εκφράσεις, την αμηχανία, αλλά ακόμα και τη φόρτισή τους.

Αυτό όμως που μας συγκίνησε περισσότερο και, ταυτόχρονα, μας γέμισε αισιοδοξία ήταν όταν όλοι οι συμμετέχοντες ανταποκρίθηκαν αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη στο κάλεσμα του συντονιστή να ξεκινήσουν όλοι μαζί από κοινή αφετηρία, αφήνοντας πίσω τις ανισότητες που τους χωρίζουν. Εκείνη τη στιγμή ο κόσμος μας έγινε λίγο καλύτερος, καλύτερος για όλους.

Κατερίνα Ανδρουλή
Associate Creative Director, Ogilvy One


CAMPAIGN CREDITS

COSMOTE

Χάρης Κονίνης, Μαριάν Κατσαμπούρη, Έλενα Καρατζά, Χριστίνα Αγγελή, Κατερίνα Νικάκη

OGILVY & MATHER
Creative: Γιάννης Σιδέρης, Αγγελική Κορνελάτου, Κατερίνα Ανδρουλή, Δάφνη Μαρτίνου, Δανάη Νταλίπη, Κωνσταντίνος Μπαλτατζής
Account Management: Δάφνη Λοκοβίτη, Σοφία Ξανθοπούλου, Επαμεινώνδας Μανίκης, Αθηνά Μαστοράκη, Γιώργος Αργυράκης
Planning Department: Μιχάλης Κροκίδης, Ελένη Τεμπέλου
Social Media Ogilvy One: Στέλλα Ροδοπούλου, Νικόλαος Τσάκωνας, Άννα Αναστασοπούλου, Αγγέλικα Παπαχρυσανθοπούλου, Βαγγέλης Κωβαίος, Λίλα Πραπίδη
Production: Βίκυ Ξιφαρά, Αριάδνη Δοκίου
Web Design: Θάνος Ανθόπουλος, Δημήτρης Κατσιφέρης, Μάνος Βιτωράτος, Φίλιππος Κωστούδης, Ειρήνη Χριστοπούλου, Μάγδα Καλαρύτη, Νίκη Δήμα

TOPCUT MODIANO
Direction: Γρηγόρης Ρέντης
Montage: Σμαρώ Παπαευαγγέλου

Περισσότερα για την ενέργεια με ΚΛΙΚ ΕΔΩ