To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι καταναλωτές ως καταλύτης βελτίωσης προϊόντων

Οι καταναλωτές ως καταλύτης βελτίωσης προϊόντων

Ο Drew Martin σχεδίασε και υλοποίησε μόνος τους χωρίς μεγάλο budget και γιγαντιαίες υποδομές την MeCam. Πρόκειται για μία εξαιρετικά μικρή και απόλυτα φορητή κάμερα η οποία με κόστος πώλησης 50-70 δολάρια ανάλογα την έκδοση κατάφερε να κατακτήσει άμεσα το αμερικανικό κοινό από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας της.

Ο Drew Martin είναι ο εμπνευστής και σχεδιαστής του συγκεκριμένου προϊόντος και σε πρόσφατη συνέντευξή του τόνισε πως το βασικό συστατικό της επιτυχίας του δεν είναι άλλο από τους ίδιους τους καταναλωτές. Ο Drew Martin τόνισε πως ενώ δεν διέθετε το κατάλληλο budget για να φτιάξει και να διαθέσει ένα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας απεικονιστικό μέσο, αποφάσισε να το διαθέσει στην αγορά αρχικά «ευχόμενος» η ανταπόκριση να ήταν τέτοια που θα του επέτρεπε να το βελτιώσει. Και αφού ο πρώτος στόχος επετεύχθη και χάρη στη χαμηλή του τιμή, ο Drew Martin άρχισε να συλλέγει παρατηρήσεις καταναλωτών προσπαθώντας να ανταποκριθεί πλέον με μεγαλύτερη συνέπεια στις απαιτήσεις τους.

Όπως δήλωσε μάλιστα ο ίδιος πολλά από τα πράγματα που περίμενε ως παρατηρήσεις δεν έφτασαν ποτέ από το κοινό σε αντίθεση με στοιχεία τα οποία δεν είχε καν προβλέψει πως δημιουργούσαν πρόβλημα. Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η οθόνη της κάμερας η οποία δεν είναι LCD και όμως αυτό δεν ενόχλησε καθόλου τους καταναλωτές. Αντίθετα ήταν αρκετές οι επισημάνσεις που αφορούσαν στο μέγεθος των πλήκτρων χειρισμού της συσκευής τα οποία ήταν πολύ μικρά…

Όπως τόνισε ο Drew Martin η συγκεκριμένη εμπειρία θα αποτελέσει πολύ δυνατό μάθημα και θεμέλιο για οποιαδήποτε μελλοντική ιδέα.