To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τhe Rise of Digital Democracy

Τhe Rise of Digital Democracy
Τhe Rise of Digital Democracy

Η Ελένη Κωνσταντινίδη, Vice President & Partner και Head of Digital της H+K Strategies/Digital, μίλησε για τη λειτουργία του τμήματος Digital Practice της εταιρείας κι ανέπτυξε την αξία του Radar Insights Νavigator®. Αναλυτικά, όσα είπε η κ. Κωνσταντινίδη:  

\"Σήμερα, καθώς η μεγαλύτερη πρόκληση  για τις εταιρίες και τα brands είναι πώς θα πετυχαίνουν Περισσότερα με Λιγότερα (Achieve More with Less), όλο και περισσότεροι στρέφονται στη δύναμη της ψηφιακής επικοινωνίας, που  παρέχει τη δυνατότητα στοχευμένων και cost effective λύσεων για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων. Εδώ και δύο χρόνια, στο γραφείο μας, λειτουργεί ένα πρωτοποριακό τμήμα Digital Practice, που καλύπτει όλες της απαιτήσεις του σύγχρονου Digital Marketing και εξυπηρετεί ένα δυναμικό portfolio πολυεθνικών & εγχώριων πελατών, όπως μεταξύ άλλων οι P&G, Nestle, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Bayer, ΚFC, Αφοι Χαΐτογλου, Maggie, Adecco.

Στην H+K Digital, η στρατηγική μας προσέγγιση ξεκινάει \"Ακούγοντας\" αυτά που συζητάνε καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι στα digital & social media μέσω του Radar Insights Νavigator®. Πρόκειται για ένα καινοτομικό εργαλείο που αποτυπώνει συνεχώς τις συζητήσεις και λειτουργεί ταυτόχρονα σαν ανιχνευτής E –crisis. Η  αξία  του είναι ότι μετατρέπει όλη την πληροφόρηση σε στρατηγική γνώση, χτίζoντας την \"Αρχιτεκτονική Content Management\" και τη σχέση της κάθε μάρκας/εταιρίας με το κοινό, βασιζόμενη στο διάλογο, όχι στο μονόλογο του παρελθόντος (30\" tvc).

Με τη νέα ολιστική προσέγγιση, εξασφαλίζουμε την ασφαλή πλοήγηση των πελατών μας, εστιάζοντας σε δύο άξονες μετρούμενης επιτυχίας: αύξηση του μεριδίου συζητήσεων (Numbers Of Conversations), διαχείριση και προστασία φήμης στα digital & social media. 

\"\"

Στην H+Κ Digital διαθέτουμε μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων με διεθνή εμπειρία, που παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε όλους τους τομείς digital comms, όπως: χάραξη digital strategy, δημιουργία & διαχείριση Communities & Social Media platforms, Bloggers & Influencers relations, E-crisis management, δημιουργία & ανάπτυξη websites & applications, καθώς επίσης media buying & placement. 

Η μεγάλη πρόκληση για όλους όσους εργαζόμαστε στον χώρο του marketing & της επικοινωνίας, είναι το κοινό: πώς θα τραβήξουμε το ενδιαφέρον του και πώς θα το κάνουμε να συμμετέχει στα μηνύματά μας. Η δημιουργία  branded περιεχομένου δίνει στις εταιρίες και τα brands τη δύναμη να πουν την ιστορία τους, να μοιραστούν  πληροφορίες και να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους περισσότερο από ποτέ. Στην H+K Digital έχουμε διαμορφώσει ένα δημιουργικό τμήμα ανάπτυξης και παραγωγής digital/viral περιεχομένου, που συμπληρώνει την υπάρχουσα εμπειρία μας στο digital story telling & προσφέρει τεράστια ευκαιρία τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες μας\".



Case studies:

1. Viral & Holistic καμπάνια \"ΔΙΑΛΕΞΕ ΣΤΑΣΗ: ANTIΣΥΛΛΗΨΗ Ή ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ\"


Στον αριθμό-ρεκόρ των 1,592,899 views στο ΥοuTube έφτασε η viral καμπάνια που πραγματοποίησε η H+K Strategies για την ενημερωτική εκστρατεία αντισύλληψης με το σύνθημα «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια». Η καμπάνια ξεκίνησε τον Μάιο και αποτελείται από 4  videos, που προβάλλονται στο ειδικά διαμορφωμένο κανάλι της εκστρατείας στο YouTube, τα οποία μπορείτε να προβάλλετε στη διεύθυνση το http://www.youtube.com/channel/UCEaKGzUzIy7k3YnNKT3Lsqg?feature=watch.

Όλα τα videos οδηγούν στο portal www.your-life.gr, (ο πιο πλήρης οδηγός αντισύλληψης για τη σύγχρονη γυναίκα και το πρώτο site που δημιουργείται στην Ελλάδα με ανάλογο περιεχόμενο). Για την προώθησή του η εταιρία  σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πλάνο digital campaign πoυ περιλαμβάνει προγράμματα Content Management & Sponsorships, Community & Social Media management & Digital Applications.

Η εκστρατεία «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια» τελεί υπό την αιγίδα της Α\' Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με την ευγενική χορηγία της Bayer. Παράλληλα, η Τάμτα, η Μαίρη Συνατσάκη και η Άννα Πρέλεβιτς ήταν  οι πρέσβειρες της εκστρατείας. Η καμπάνια  περιλάμβανε  και άλλες παράλληλες δράσεις  όπως πρόγραμμα Influencers MKTG, έντονη αρθρογραφία στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο,  εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε σχολεία, και εκδηλώσεις για νέους.

2. Καμπάνια Heineken Serenade με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά

Η H+K Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ανέλαβε την επιμέλεια και επικοινωνία της διεθνούς διαδικτυακής ενέργειας Heineken Καντάδα (Serenade), εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή του κορυφαίου Έλληνα star Σάκη Ρουβά, ο οποίος δημιούργησε μία πρωτότυπη καντάδα για όλους τους fans, η οποία προβλήθηκε από το κανάλι της Heineken στο Youtube. Η καμπάνια υποστηρίχτηκε με ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών Digital Communications, Influencers MKTG & Media Relations.

Η καμπάνια απέσπασε συνολικά 600.000.000 impressions  και 6.500 καντάδες κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τέταρτη θέση σε συμμετοχές παγκοσμίως.

Για το λόγο αυτό κατέκτησε το βραβείο “Global Brand PR Award” στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εταιρικών Σχέσεων της Heineken.

3.  Δημιουργία/διαχείριση του “Manamia.gr” για τη Nestle Hellas
 
Η H+K Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Nestle Ηellas, δημιούργησε την πλατφόρμα manamia.gr. Πρόκειται για το πρώτο εξειδικευμένο Portal που απευθύνεται στη σύγχρονη ελληνίδα μητέρα με  ενημερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα, το τμήμα Digital Communications της εταιρίας ανέλαβε το concept development,  τον σχεδιασμό και κατασκευή του website, τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου σε συνεργασία με δημοσιογραφική ομάδα και με κορυφαία μαμά blogger, που συνέβαλλε σημαντικά στην ενίσχυση του engagement, καθώς & την υλοποίηση SEO & display campaigns.