Νέα καμπάνια του Nescafé Classic από την Ogilvy
H εταιρεία ταξίδεψε στον Iσημερινό για την καμπάνια «Ξέρεις το όνομά μου» σε παραγωγή της TopCut-Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Ležaić.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία ταξίδεψε στον Iσημερινό για την καμπάνια «Ξέρεις το όνομά μου» σε παραγωγή της TopCut-Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Ležaić.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Η&M για τις γιορτές κάνει την έκπληξη και βάζει στο επίκεντρο την Debra Rapoport.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επετειακή καμπάνια για τα 20 χρόνια λειτουργίας της αλυσίδας στην Eλληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον εντοπισμό των “viewable” μοναδικών ανθρώπων και του Ad Fraud
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ- Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν άμεσα η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ένωση Επαγγελματιών Αντισφαιριστών συνεργάστηκε με την Matta προχωρώντας σε rebranding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη διάκριση για το σποτ του ΕΟΤ “Greece: 365 - Day Destination”, το οποίο κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο "People´s Choice" Award World´s Best Tourism Film 2018" της CIFFT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο ΠΛΑΙΣΙΟ προετοιμάζει το έδαφος για τις κορυφαίες προσφορές της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα η ίδια ερώτηση κυριαρχεί στο στόμα όλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην κάνεις τίποτα αν δεν δεις το Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα καμπάνια 360ο για «το banking της δικής σου ζωής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα πρωτοποριακή καμπάνια του ΕΟΤ που υλοποιείται σε συνεργασία με την Αegean Airlines στο εξωτερικό, προωθεί δυναμικά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί η τεχνολογία να μας μαγέψει πραγματικά; Η νέα επικοινωνία της Ogilvy για την υπηρεσία COSMOTE Smart Home σίγουρα μπορεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory