Ποια θα είναι η διαφημιστική του μέλλοντος;
Πώς θα μοιάζουν τα agencies στο μέλλον; Ποιες παράμετροι θα επηρεάσουν την εξέλιξή τους και με ποιον τρόπο; Πού θα πρέπει να εστιάσουν για να προσαρμοστούν επιτυχώς;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς θα μοιάζουν τα agencies στο μέλλον; Ποιες παράμετροι θα επηρεάσουν την εξέλιξή τους και με ποιον τρόπο; Πού θα πρέπει να εστιάσουν για να προσαρμοστούν επιτυχώς;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Laurent Delmouly, Marketing Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, μας εξηγεί τη φιλοσοφία της εταιρείας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing, αναλύει τη στρατηγική στο digital κομμάτι και προαναγγέλλει μια ακόμη μεγάλη δράση που θα φέρει την Ελλάδα στο προσκήνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ βάζει στο επίκεντρο τον πελάτη και όσον αφορά τις χορηγίες, με τον Θανάση Μπασδέκη να δίνει στο adbusiness τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοια είναι τα προφίλ των σημερινών marketers ανά τον κόσμο και σε ποια πεδία θα αναζητήσουν ευκαιρίες το τρέχον έτος, σύμφωνα με την έκθεση της Rakuten Marketing με τίτλο «What Marketers Want: Five Strategic Opportunities for 2018».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικεφαλής της Pe2creative, Ρούλα Φραγκούλη, μιλά για τις σημαντικές συνεργασίες που διατηρεί η εταιρεία της και τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν. Πώς εξελίχθηκε η συνεργασία με το Lipton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Newtons Laboratory αναδείχθηκε Ad Agency Of The Year στα φετινά Ermis Awards. Μια διάκριση που κερδίζει για δεύτερη φορά στα εφτά χρόνια λειτουργίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία βιωματική άσκηση από την Ogilvy & Mather για την COSMOTE...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη είναι μια παραδοσιακή και ιστορική ελληνική μάρκα, συνώνυμο της ποιότητας και της απόλαυσης. Γιατί όμως αυτός ο δεσμός ανάμεσα στη μάρκα και τις γενιές των Ελλήνων καταναλωτών παραμένει τόσο δυνατός;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι σημαίνει για την Επικοινωνία ο GDPR, το e Privacy και η χρήση αποκομμάτων Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα μυστικά της νέας καμπάνιας που παρουσιάζουν οι Χρυσή Ζύμη και Cream για την πίτα χωρίς φύλλο, Μπατζίνα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αλέξανδρος Μάνος, CEO της Valuecom μιλάει στο advertising.gr για την πρωτοβουλία διοργάνωσης των Digital Disruption Sessions και τα νέα δεδομένα που φέρνει για την αγορά επικοινωνίας η σύγκλιση τεχνολογίας και μάρκετινγκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη στήριξη του top management και αξιοποιώντας τη γενικότερα φιλική προς την καινοτομία φιλοσοφία της, η Interamerican έχει δημιουργήσει ένα εσωτερικό πρόγραμμα καινοτομίας που της έχει προσφέρει θετικά επιχειρηματικά αποτελέσματα, ακόμη και διάκριση στα Marketing Excellence Awards. H Carlijn Nelissen της Innovation Βooster, που συνέβαλε σε αυτό το project, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory