To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Συνεχής βελτίωση της ΕΚΕ στη χώρα μας

Συνεχής βελτίωση της ΕΚΕ στη χώρα μας

O Δημήτρης Μαύρος και ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος, αντίστοιχα, του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης, μιλάνε στο adbusiness για την επικείμενη απονομή των διακρίσεων του CR Index, την πορεία της ΕΚΕ στην Ελλάδα αλλά και τα επόμενα βήματα του Ινστιτούτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Δημήτρης Μαύρος
CRI
Νίκος Αυλώνας
H «γυμνή αλήθεια» του brand Fischer

H «γυμνή αλήθεια» του brand Fischer

H Eυτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager Heineken & Fischer, και η Διονυσία Σιμάτου, Senior brand manager Heineken Light &Fischer, στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μας μιλάνε για τη νέα καμπάνια της Fischer “The Naked Truth”, αλλά και τη φιλοσοφία του brand που κρατάει μόνο αυτό που έχει ουσία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
sohosquare
Foss
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Fischer
Το μέλλον της εργασίας

Το μέλλον της εργασίας

Όπως όλα δείχνουν, οι millennials πρόκειται να δημιουργήσουν μια νέα οικονομία, η οποία θα στηρίζεται στις περιστάσεις που τους κληροδοτήθηκαν…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
OgilvyRED
Jess Kimball Leslie
Guy Parker: Πρέπει όλοι να κατανοήσουν τα οφέλη της αυτοδέσμευσης

Guy Parker: Πρέπει όλοι να κατανοήσουν τα οφέλη της αυτοδέσμευσης

Ο επικεφαλής της επιτυχημένης Advertising Standards Authority στη Μεγάλη Βρετανία βρέθηκε στην Ελλάδα για το πρόσφατο συνέδριο της EASA στην Αθήνα και μίλησε στο adbusiness για την αυτοδέσμευση στη διαφήμιση, τα οφέλη που προσφέρει και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΕΕ
ASA
Guy Parker
Θα επικρατήσει η ολιστική αντίληψη στο PR

Θα επικρατήσει η ολιστική αντίληψη στο PR

Οι Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications Specialists) και Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box), που αποτελούν τη Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, αναλύουν την εικόνα και τις συνθήκες στη σημερινή ελληνική αγορά PR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
Κίμων Αντύπας
Γιώργος Λιμπέρης
Δημήτρης Ρούλιας
Χρήστος Π. Μοσχανδρέου: Η Αdvert αποχώρησε με το «κεφάλι ψηλά»

Χρήστος Π. Μοσχανδρέου: Η Αdvert αποχώρησε με το «κεφάλι ψηλά»

Ο Χρήστος Π. Μοσχανδρέου μιλάει στο adbusiness για τα 40 χρόνια πορείας του στην ελληνική διαφήμιση, τα όσα αισθάνεται μετά την αποχώρηση της Advert Athens από την αγορά, αλλά και την Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Ι.Π. Μεσολογγίου Χρήστου και Σοφίας Μοσχανδρέου, που γιορτάζει φέτος 20 χρόνια πορείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Advert Athens
Μοσχανδρέου
Η καμπάνια της Frank & Fame για την πόλη της Αθήνας

Η καμπάνια της Frank & Fame για την πόλη της Αθήνας

Αυτή η καμπάνια είχε από το brief της κάτι μοναδικό. Είναι η πρώτη φορά που ιδιωτικός και δημόσιος τομέας συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό. Την προβολή της Αθήνας σαν τουριστικό προορισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Frank & Fame
Rabbeats Music
x-rated
Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Τρεις γυναίκες δυναμικές, γεμάτες ζωντάνια και θετική ενέργεια μας ανοίγουν την καρδιά τους και ξετυλίγουν το νήμα της ιστορίας και τα μυστικά της νέας, ξεχωριστής καμπάνιας  με τίτλο «Πρόσωπα γεμάτα φως», για τη σειρά αντηλιακών Αpivita με την καινοτομία 3D PRO-ALGAE.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
attp
apivita
Η Misko έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα

Η Misko έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα

Ο Θάνος Αθανασόπουλος, Διευθυντής Marketing, Barilla Hellas, μιλάει για τα 90 χρόνια επιτυχημένης πορείας της Misko στην ελληνική αγορά, τις δράσεις για τον εορτασμό της επετείου, αλλά και την ανανέωση της σχέσης του brand με το κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Misko
Barilla
Θάνος Αθανασόπουλος

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.