Sports Marketing: Τι επιφυλάσσει το μέλλον
Οι βασικές τάσεις για τους marketers και τις εταιρείες που θέλουν να βγουν κερδισμένοι στο σημερινό περιβάλλον του Sports Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι βασικές τάσεις για τους marketers και τις εταιρείες που θέλουν να βγουν κερδισμένοι στο σημερινό περιβάλλον του Sports Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι λόγοι που διαφημιστές και διαφημιζόμενοι θα πρέπει να αποκολληθούν από τη «μανία» των κλικ, καθιστώντας τα social media μια αξιόπιστη πηγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε πρώτη φορά είναι μια ανακάλυψη. Νέα καμπάνια από την JWT για το Vodafone CU.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πείραμα που δείχνει ότι σε θέματα τεχνολογίας, τη λύση έχουν οι Tech Experts του ΓΕΡΜΑΝΟΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη χρονιά που γιορτάζει 25 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά η Initiative Μedia αναδείχθηκε Media Agency of the Year στα Ermis Awards 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η έκθεση της Brand Finance για τα «πολυτιμότερα έθνη» στον κόσμο το 2016, με τίτλο Brand Finance Nation Brands και σε ποια θέση βρέθηκε η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παναγιώτης Τζεμπελίκος και η Αλεξάνδρα Παναγιωτάτου από τη MullenLowe Athens, μας
παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια της Green Cola.
Έπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θαλής Πιτούλης, Founder & Creative Chairman McVictor & Hamilton, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της Fix Hellas, το σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπύρα», καθώς και την κοινή προσέγγιση στόχων της διαφημιστικής με τους συνεργάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικά έχει μπει στο 2017 ο derti 98,6 με σημαντική ανανέωση σε εικόνα και περιεχόμενο, θέτοντας τις βάσεις για να εισέλθει σε μια νέα εποχή. Η Μίνα Μάζη, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Ομίλου Πολίτη, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στο σημερινό ιδιαίτερο οικονομικό και συχνά πολιτικά ασταθές περιβάλλον, η ασφαλιστική αγορά καλείται να επιβιώσει, παράγονταςμάλιστα ζηλευτά αποτελέσματα. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλουν και οι επικοινωνιακές τακτικές που εφαρμόζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καμπάνια για την αγορά τηλεπικοινωνιών, που έχει την τόλμη να πει στον κόσμο να κλείσει το κινητό, το tablet και το laptop, παρουσίασαν Vodafone και J. Walter Thompson και οι άνθρωποι που την επιμελήθηκαν μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory