To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

10,7 δις. για πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ

10,7 δις. για πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ
Μια νέα εκτίμηση για το 2023- 2024 προβλέπει ότι τα έσοδα από πολιτικές διαφημίσεις θα αυξηθούν στα 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια, από την προηγούμενη εκτίμηση των 10,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το AdImpac. Αυτό το σύνολο θα παρουσίαζε αύξηση 19% σε σύγκριση με την πολιτική διαφήμιση του 2019-2020, όταν τα έσοδα ανήλθαν συνολικά στα 9,02 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία έρευνας διαφήμισης αναφέρει ότι αυτό αναλύεται σε πλατφόρμες εκπομπής (τοπικές και εθνικές) που υπολογίζονται σε 5,35 δισεκατομμύρια δολάρια, με τοπικά συστήματα καλωδιακής τηλεόρασης στα 1,93 δισεκατομμύρια δολάρια, συνδεδεμένη τηλεόραση στα 1,51 δισεκατομμύρια δολάρια και ψηφιακά μέσα στα 1,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι δαπάνες για διαφημίσεις καλωδιακής τηλεόρασης σε δίκτυα αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 309 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα τοπικά μέσα που παρέχονται από δορυφόρους στα 102 εκατομμύρια δολάρια. Οι προεδρικές εκλογές αναμένεται να κοστίσουν συνολικά 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια, με τους υποψηφίους της Γερουσίας να δαπανούν 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια, τους υποψηφίους της Βουλής των Αντιπροσώπων 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, τις φυλές των Κυβερνητών, 469 εκατομμύρια δολάρια και τους υποψηφίους με ψηφοδέλτια, 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το τέλος Ιουνίου, σύμφωνα με το AdImpact, έχουν προβληθεί περισσότερες από 7.400 πολιτικές τηλεοπτικές διαφημίσεις - 700 περισσότερες διαφημίσεις από το 2022 και 2.600 περισσότερες από το 2020.